掃呢頁CODE去手機

2014年1月16日 星期四

[壹週刊 1245] Lam仔老嫩都掂 Lam仔,林德信,M1,






陪老人家睇電話格價, Lam仔當溝女一樣,耐性十足。

同你吟一吟

Lam仔老嫩都掂

道以來,緋聞水蛇春咁長嘅 Lam仔林德信,女人緣比老豆林子祥過之而冇不及,就連長輩, Lam仔一樣掂。

早排《壹》仔響銅鑼灣撞見 Lam仔同位年紀唔細嘅 auntie喺水貨電話店睇電話,見到鏡頭, Lam仔固然見怪不怪,就連身邊位長輩都不斷向鏡頭揮手,超 open mind!

睇完行出鋪頭, auntie仲同《壹》仔講:「我哋過 Apple格價呀!」喺蘋果產品專賣店行咗唔夠五分鐘就走人,見到《壹》仔未走, auntie皺一皺眉:「仲未影夠呀?我覺得好夠嘞喎!」身邊 Lam仔只係保持微笑,沿路照顧長輩,任得對方代言。

各位港男想降伏天下老中青幼 lady,學 Lam仔啦!

玩得 auntie除咗對住鏡頭 V曬手,之後仲同 Lam仔一齊玩電話。



鍾意就快D Share啦!