掃呢頁CODE去手機

2014年4月25日 星期五

[忽然1周 978] 耆英騷爛尾 薰妮怒轟區瑞強四宗罪 薰妮,MW,




娛樂喧

耆英騷爛尾 薰妮怒轟區瑞強四宗罪

唱民歌搵食的區瑞強,本月初在灣仔伊館開騷,請來薰妮、曾志偉等多名嘉賓助陣,結果三場爆滿。食髓知味,區下月再於新光戲院搞四場騷,繼續玩群星效應。

不過門票開賣冇耐,區瑞強忽然以場地裝修為由取消演唱會。據知演唱會突然爛尾,全因嘉賓之一薰妮辭演,她在 facebook狂數區瑞強四宗罪,力斥對方完全唔尊重自己。薰妮向本刊說:「佢(區瑞強)令我太失望!」今年 63歲的薰妮,依然好火。











薰妮金曲〈每當變幻時〉令她在 70年代走紅,不過婚後她決定放棄樂壇。

憑〈每當變幻時〉,一曲走紅的薰妮,於 80年代淡出後,一直相夫教子。不過年前她遭有酗酒病患的丈夫虐打,最後決定離婚,重出江湖。可惜她 08年又因輸血感染紅斑狼瘡症,復出之路重重波折。移居加拿大的她,間中會來港演出搵食。不過今次她客串助陣區瑞強下月舉行的演唱會,卻搞出大頭佛。

不滿歌酬

賣飛唔夠兩星期,薰妮突然在 facebook宣布辭演,更公開了一封她早前寫俾區瑞強助手「 Camping」的一封信,交代辭演真相。她在信中怒轟區瑞強四宗罪:第一,區瑞強未獲得她同意擅自出演唱會廣告;第二,不滿區俾她的歌酬與「某某人」一樣;第三,區由始至終冇徵詢過她想要幾多錢歌酬;最後,插區將她相片求其放在海報上,連新人都不如。她在 facebook說:「我是一個念舊的人……可是這一次的不帶尊重安排……明顯感覺到他(區瑞強)對我的輕視,我的心傷了。」

認識接近 30年的薰妮和區瑞強突然反面,當然並非一朝一夕的事。知情人士說:「今個月初搞嘅伊館騷,佢哋表面好 friend咁,但實則區瑞強亦嫌薰妮麻煩,埋怨佢經常夜媽媽先現身綵排,搞到其他歌手同樂隊就曬佢一個。區瑞強知佢麻煩,今次新光騷特登將佢嘜頭擺正海報中間,又俾佢唱足五首歌,但佢又唔滿意自己嘅歌酬竟然同麥潔文平起平坐。佢臨時縮沙,搞到區瑞強頭都大埋。」據知這類群星演唱會,大部分歌手都只收五位數大利是作為酬勞,但薰妮認為此舉對她有欠尊重。

禍不單行

近日與區瑞強反目的薰妮,上周五( 18日)出席張耀榮喪禮,泊車時撞到後面客貨車,即時搵司機理論,認真猛火。

薰妮辭演新光騷,早前更在 facebook大鬧監製區瑞強,並表示絕不為歌酬屈服。

區:佢情緒有起伏

一直低調的薰妮忽然在網上炮轟區瑞強,記者聯絡她時,依然氣難下。她說:「坦白講,我移民咗加拿大 17年,佢(區瑞強)搵我幫手,我二話不說即刻應承,但佢今次嘅處事方式令我太失望喇!」她原本打算召開記招,公開指責區瑞強的不是,「係呀!我想開記者會㗎!我都要向自己嘅 fans交代,佢哋好多人買咗飛係想嚟睇我,不過我最近整親個鼻至唔開記招。總之呢件事我好傷心。(係咪唔滿意歌酬同麥潔文一樣?)既然依家個騷取消咗,仲有咩好講啫!」

記者就此事搵過區瑞強了解,他上周五( 18日)出席活動時,就解釋新光戲院要裝修而令演唱會延期至 10月,完全與薰妮辭演一事無關。他說:「依家要重新度過曬啲藝人期,薰妮話要去日本醫病,所以未知到時佢得唔得喎!(薰妮喺 facebook開名鬧你?)哎,佢啲嘢我唔知,我都唔睇 facebook嘅!可能演唱會有壓力,影響到佢情緒,例如佢嚟我 4月嗰個演唱會,都要夜啲先嚟,佢話唔曬得太陽,又話把聲唔好,口好乾呀咁!好奇怪㗎,嚟練歌都要飲住可樂。(你同佢不和?)我冇嘢喎!我百毒不侵㗎啦,我點會同人唔啱啫!冇所謂啦,啱啱撞到新光要維修,咪延期囉!」不過他愈講愈亂,暗示曾和薰妮鬧得不快,「依家都冇嘢啦,仲講嚟做乜吖!佢情緒有少少起伏啫!」

記者亦有致電新光,但職員只說:「總之買咗區瑞強啲飛,就一定五月底之前退飛。」並稱對裝修一事不知情。

放正中間

區瑞強深知薰妮唔好惹,特登將薰妮放在 5月新光騷海報中間位置,但依然令她不滿。

原本得一忽

4月初,區瑞強於伊館開三場騷,由於當時嘉賓眾多,所以薰妮的相片只放在其中一忽,毫不起眼。

後台冇交流

4月伊館騷,區瑞強幾乎與所有嘉賓如洪金寶、高麗虹等在後台影相,但唯獨冇薰妮份。

薰妮(左二)間中來港演出, 06年與葉麗儀、關菊英和雷安娜齊齊在紅館開騷。《蘋果日報》圖片

5月新光騷嘉賓之一譚炳文說:「有人嫌錢少咩?哈哈,我連區瑞強俾幾多錢我都唔知呀!咁客串嚇啫!咁耐冇見班老友,去玩嚇咁啫,邊有人唱幾首歌就咁多事幹㗎!」暗示薰妮麻煩。

Fb投訴信

罪狀 1:擅自出廣告

薰妮稱自己還未答應演出新光演唱會,區瑞強便擅自印海報兼落廣告賣飛。

罪狀 2:不滿待遇

薰妮不滿自己的歌酬與其他歌手看齊,據知她所指的「某某人」就是麥潔文。記者就此事致電麥潔文,但截稿前仍未回覆。

罪狀 3:冇徵詢歌酬

薰妮踢爆區瑞強由始至終冇問過她收幾多歌酬,而是由他單方面決定。

罪狀 4:亂擺相片

薰妮鬧區瑞強求其將其相片放在海報,連新人也不如。

開騷是非多

薰妮與區瑞強未開唱先開火,但回顧過去,不少歌手開騷前都是非一大籮。事關參與演唱會的人實在太多,人多自然是非多。

《蘋果日報》圖片

甄妮數臭張耀榮

剛去世不久、有「演唱會之父」之稱的張耀榮, 06年為甄妮開個唱時,就遭甄妮數臭,被指慳家孤寒,唔肯落本宣傳。去年甄妮為她的告別個唱會谷飛,她又數張耀榮唔肯在製作成本上加碼。

Big Four冇預吳國敬

許志安、蘇永康、梁漢文和張衞健 09年組成「 Big Four」唱勻全球,𢱑了唔少真銀。但當時就有指與他們極為老友的吳國敬,因為性格火爆經常鬧事,而冇份加入。

《蘋果日報》圖片

Beyond三子爭拗

自家駒逝世後, Beyond三子不時傳出不和。去年 Beyond打算舉行 30周年個唱,成員之一葉世榮就稱自己與黃貫中和黃家強音樂理念不同,暗示有人重組為賺錢。不過世榮則以特別嘉賓身份合體。



鍾意就快D Share啦!