掃呢頁CODE去手機

2014年4月29日 星期二

半百鄧浩光操肌 剝衫畀客睇 鄧浩光,BKD_S,




半百鄧浩光操肌 剝衫畀客睇



其他影片: >>










半百鄧浩光為顏福偉 激變肌男曬人魚線

現年53歲的前「飛魚王子」鄧浩光為顏福偉變肌男,狂操八嚿腹肌和人魚線,現於顏福偉公司擔任市場部經理的他,剝衫賣肉為公司的和興活絡油拍新廣告,半裸打拳似足《激戰》的張家輝,年過半百的鄧浩光憑毅力,成功操得肌肉回歸。

昨日鄧浩光接受本報電話訪問,公開keep fit秘方是跑步、遊水、健身和飲食配合,他說:「𠵱家53歲係半百老人,懶唔操會好醜樣,去年的起心肝操番,接受唔到中年身形,操咗幾個月瘦好多,由最肥180磅,五個月減30幾磅,呢啲真係意志堅持,自己運動員出身有規律,𠵱家幾有成績,以50幾歲嚟講算唔錯。」

對於身形弗爆,他謙虛說:「唔敢當,我只係keep fit希望身體好。」有否吸引男、女埋身?鄧浩光笑說:「點會,日日除衫行街咩,都冇人睇到,只係睇到我個樣瘦咗,自己都感覺後生咗,但突然瘦令皺紋多咗,要做好多mask補濕。」



■鄧浩光成功操出八嚿腹肌和人魚線,為老闆顏福偉變身肌男拍廣告。

除衫籌5,000元

老闆顏福偉坦言被鄧浩光弗爆肌肉吸引,令他想起《激戰》的張家輝:「佢之前湊女變肥佬,坐office車軚出曬嚟,減肥減得好辛苦,初時減好似馬騮,瘦得好乾,後來睇到佢八嚿腹肌諗起《激戰》,覺得唔好嘥,50幾歲好難得。」顏福偉還自爆今年春茗要鄧浩光剝衫:「我要佢剝衫畀客人睇,不過佢唔肯除,大家話佢除就捐錢,夾埋捐5,000蚊,結果佢先肯除,畀人知唔係假,唔係電腦做出嚟,係佢努力成果。」顏福偉還哈哈笑說:「我只有一塊,但唔會有大肚腩,我都想好似佢咁剝衫畀人睇,但冇咁嘅本錢。」

採訪:皓騫



■現年53歲的鄧浩光身形弗爆,五個月成功減掉30多磅。



■顏福偉睇到鄧浩光的肌肉,即諗起《激戰》的張家輝,所以廣告內鄧浩光都有打拳甫士。



鍾意就快D Share啦!