掃呢頁CODE去手機

2014年4月29日 星期二

《竊聽3》劇情版預告踩地雷 曾江:丁屋政策,係時候了斷! 曾江,




《竊聽3》劇情版預告踩地雷 曾江:丁屋政策,係時候了斷!

2014-04-29 21:49:00



Youtube截圖

電影《竊聽風雲3》日前推出聲波紋預告,講述土豪出招搶丁權,講劉青雲﹑方中信﹑林家棟及林嘉華四兄弟,點樣買賣丁權賺錢。上次聲波紋效果嘅預告片,展示戲中幕幕精彩場面。今日網上劇情版預告,終於終極曝光喇! (去片: http://bit.ly/1nBCQxj )

《竊聽3》中,劉青雲、方中信、林家棟、林嘉華飾演新界最大鄉紳集團陸氏家族嘅四兄弟,青雲飾演嘅陸金強係陸家老大,帶領其他三兄弟擴張陸國集團、意圖壟斷新界甚­至整個香港嘅房地產業,並借助內地富豪資金、採取暴力手­段收地蓋樓,但與此同時以曾江為­代表嘅幾位「黑幫大佬」亦等緊呢嚿肥豬肉,伺機向青雲出手。

最新嘅劇情版預告中,曾江一開場已講:「同我反枱,你手上有幾籌碼呀?」﹑「所以丁屋政策,係時候了斷。」;至於林嘉華同方中信喺戲中都拋金句,林嘉華話:「何謂邪鬼何謂神,神鬼如何兩不分。」而方中信則說:「Everything's under control。」正式帶出《竊聽3》故事主線:非法買賣丁權及黑幫介入強收土地等等,曾江一句:「所以,丁屋政策係時候了斷!」正正帶出重點。扮演大陸富豪嘅演員講咗句:「十幾萬個丁權,能建十幾萬套豪宅,那我們這次做的,就是幾百億的大生意了。」講得非常之白。

而有份主演嘅古天樂,今日出席活動時表示,近日忙住宣傳《竊聽風雲3》同《香港仔》,0依家成日都要四圍飛,差唔多日日都喺唔同地方宣傳咁滯,所以連自己出席咩活動都未必知0架。

講起《竊聽3》題材同地產商有關,古仔就話:「部戲係講一個香港地產商嘅發跡史,幾個主角都係兒時玩大嘅,可能大家覺得係講新界丁權為主,其實只係講幾個兄弟之間嘅鬥爭。其實我哋拍之前都有考慮過(指題材敏感),不過0依家攞到批文上映,應該冇乜大問題。」



Youtube截圖



Youtube截圖



Youtube截圖



Youtube截圖



Youtube截圖



Youtube截圖



Youtube截圖



古天樂話拍《竊聽3》前,都有考慮過題材問題,但現時攞到批文,應該冇乜大問題。(攝影:陳志嵐)





鍾意就快D Share啦!