掃呢頁CODE去手機

2014年5月22日 星期四

[壹週刊 1263] 左右逢緣 少女版李若彤 背有米男友姣溝白淨男 陳嘉寶 李若彤,M1,




情侶 T

Anjaylia同白淨男著同款字母 T孖住行街,襯到絕。

探熱針

左右逢緣 少女版李若彤 背有米男友姣溝白淨男

無綫叫座力不復當年,令新劇《女人俱樂部》只能叫好不叫座,至於劇中飾演後生版李若彤的𡃁模陳嘉寶,人氣雖然未能靠公仔箱大幅度調高,但有富二代初戀男友黃頌祈照顧, Anjaylia不過賺錢買花戴。

身為基督徒, Anjaylia講到明同男友唔會有婚前性行為,但原來偷食,另計!

上週六(五月十七日) Anjaylia做完活動,相約手持 Chanel袋的青靚白淨男,著情侶 T行老銅,兩人沿途卿卿我我, Anjaylia更任由對方摸自己把秀髮,好甜蜜。

情侶 T遊街

上週六(十七日), Anjaylia出席完品牌活動,孖住松岡李那以及好姊妹 Evelyn蔡穎恩,坐保母車離開。 Anjaylia在銅鑼灣鵝頸橋街市先行落車,再步行到時代廣場。其間有途人認出她,更手指指話:「拍 M Club嗰個女仔喎」、「乜後生版小詩真人咁細粒嘅!」被人評頭品足, Anjaylia刻意低頭篤手機避耳目。在時代廣場呆等五分鐘,一男一女友人終於現身,三人繼而轉往商場大堂,會合另一名手執 Chanel袋,跟 Anjaylia著住情侶 T的白淨男。

早前 Anjaylia承認同屋企有七千萬物業的闊少黃頌祈拍拖,早有另一半,但當日四人行去 ZARA睇衫, Anjaylia全程傍實白淨男,好癡纏。

睇完衫,轉場到樓上的 Pizza Express等位準備開餐。餐廳門外企滿排隊食客,白淨男刻意拉埋 Anjaylia企死角位咬耳仔,兩個仲愈企愈埋,後來白淨男乘機幫 Anjaylia撥頭髮,女方亦照單全收。晚飯食到十點,離開時友人發現有記者,白淨男馬上英雄救美,掩護 Anjaylia撇甩跟蹤。

本月初 Anjaylia承認同比自己大八年的富二代教友黃頌祈拍拖,仲話一日未結婚,都唔會發生婚前性行為。

頭貼頭

等枱食飯,白淨男愈企愈埋,同 Anjaylia一齊睇電話。

撥頭髮

白淨男表現細心,發現 Anjaylia頭髮亂了,第一時間出手幫對方整理。

身價五級跳

有富二代男友照顧,又有白淨男護花, Anjaylia唔只桃花旺,事業亦轉入直路。

雖然被宇宙膠劇《西遊記》拖累《女人俱樂部》收視成績,但勝在贏口碑,尤其劇中飾演少女版李若彤的 Anjaylia,做了六年「邦民女」,騷價多年維持在萬五元水平,全靠拍劇入屋成功微調人氣,何只短短一個月內,工作量倍增,騷價亦有顯著上調。

上週六(五月十七日), Anjaylia孖住日模松岡李那和女子組合 Super Girls出席牛仔褲品牌 Evisu活動,一向走性感路線的松岡,落力露腰騷腿,七萬酬勞袋袋平安,而首度曬小蠻腰的 Anjaylia,勝在罕有,加上有劇出街,騷價同松岡睇齊,比起昔日薪酬,五級跳。「套劇出咗街, Anjaylia騷價係咁升,好多客都唔介意俾多啲,有價有市,部分仲 quota價搵佢拍廣告添!」一名公關公司人員透露。

活動上 Anjaylia表現風騷,與分屬同公司的 Super Girls在場內不停玩自拍。

劇集出街短短一個月, Anjaylia身價五級跳,與日模松岡睇齊。

有劇集出街, Anjaylia愈來愈多搵錢活動送上門。

在《女人俱樂部》扮演少女版李若彤的 Anjaylia,演技獲網友激讚。

翻兜無望

拍劇期間已經麻煩多多,就算陳慧珊肯歸隊幫新劇做宣傳,監製寧願唔要佢。

有份拍《女人俱樂部》的陳慧珊,自劇集出街以來,一直以忙於畢業考試和湊女為理由,拒絕幫手宣傳。但眼見同劇其他女演員密密宣傳下,有活動、登台自動搵上門,睇錢份上,身為陳慧珊老公兼經理人鍾家鴻決定轉軚,主動同監製表明有時間亮相做宣傳,不過拍劇期間因為要求多多,兩公婆早已惹來幕後不滿,監製怕再惹麻煩,所有宣傳活動決定唔預陳慧珊,令她𢱑撈夢碎。



鍾意就快D Share啦!