掃呢頁CODE去手機

2014年6月6日 星期五

[忽然1周 984] 孫敬安入稟告鄭多燕 「費事好似八婆咁鬧落去!」 鄭多燕,孫敬安,MW,




媽咪姐

孫敬安入稟告鄭多燕 「費事好似八婆咁鬧落去!」

上個月,鄭多燕嚟香港開咗兩場「鄭多燕萬人熱辣 show」,原本開開心心跳嚇舞,點知佢忽然喺尾場前開記招,炮轟主辦單位安排貨不對辦,令佢好失望!又話覺得票價都幾貴,影響咗入場人數。身為搞手嘅孫敬安即刻反擊話鄭多燕無理取鬧,會考慮搵律師告佢誹謗。

事隔唔夠 1個月,媽咪姐發現孫敬安真係入稟狀都出埋。即刻打俾孫敬安求證,佢就咁話:「本來我想息事寧人,太太(盧敏儀)都勸我唔好搞咁多事。不過呢排出去食飯,好多人都覺得我唔抵,因為行內人都知無理由開騷前咁樣指控主辦方,咁會影響個 show,好難做落去!佢做法唔專業。但出面啲人見佢咁指控我,我只得解釋,但解釋係咪真呢?有啲人唔知㗎嘛,所以我覺得應該入稟高等法院去控告佢,幫自己公司同埋製作團隊攞番個公道。交俾法律去判係佢啱定我啱囉!費事大家好似八婆咁鬧落去,唔知邊個係真嘅!」

跳舞騷反應未如理想,尾場開騷前,鄭多燕開記招炮轟孫敬安,雙方互片。但完騷後都一齊去慶功,但已經有啲面左左。

《蘋果日報》圖片

《蘋果日報》圖片

孫敬安正式入稟告鄭多燕誹謗,周四( 5日)仲帶同老婆盧敏儀同律師開記招講述立場,夫婦同心。



鍾意就快D Share啦!