掃呢頁CODE去手機

2014年6月5日 星期四

[壹週刊 1265] 轉會太陽城 揸百萬波子 劉浩龍全靠容祖兒 祖兒,劉浩龍,浩龍,BKD_S,容祖兒,M1,




容祖兒公開表示想兩年後結婚,乘機向英皇試水溫。

探熱針

轉會太陽城 揸百萬波子 劉浩龍全靠容祖兒

拍拖兩年,容祖兒與劉浩龍愈來愈高調,更公開講明計劃兩年後結婚,恨嫁恨到出口。認定未來對象,一如當事人所言,努力向目標奔跑,除了貼錢拍拖,祖兒亦碌盡人情卡,為男友事業鋪路。

將於七月約滿東亞娛樂的劉浩龍,由於一直不獲公司重視,為幫男友發圍,祖兒親自出面,向舊同學、太陽城娛樂行政總裁唐才智( Alex)力薦,成功幫對方轉會。幫男友泊到新碼頭,就連掛住 JY 616車牌的百萬波子,亦已變成劉浩龍出入的戰車。有個天後女友,唔使等下一分鐘,乜都即有!








過太陽城

四月才推出新歌《說明書》的劉浩龍,原來已秘密與太陽城簽下三年合約,八月正式轉會,離開東亞娛樂。

「近年唱片好難做,東亞好多歌手都無碟出,師兄(劉浩龍)啲碟唔賣得,所以新歌《說明書》都只係出單曲碟,喺東亞咁多年,師兄嘅工作都好少,佢成日同 Joey呻,話公司唔睇佢,要搵地方走。」知情者說。

事業一池死水,劉浩龍成功簽約太陽城,也是天後女友功勞。

「太陽城娛樂嘅行政總裁 Alex,係 Joey嘅舊同學,為咗幫男友搭路, Joey約過 Alex出嚟食過幾次飯,又介紹埋師兄俾 Alex識。上個月,佢哋正式簽咗約,不過,英皇同太陽城始終係競爭對手,所以 Joey同師兄都唔敢咁揚。」容祖兒身邊人說。

上週一(五月二十六日),無事忙的劉浩龍,一個人揸住祖兒的車到中環。

容祖兒的百萬波子已成為師兄禦用座駕,而「 JY616」車牌,是 01年楊受成送給容祖兒的生日禮物。

容祖兒開騷叫好叫座,唔想同男友事業距離愈拉愈遠,天後親自出面,幫劉浩龍轉會到太陽城。

07年,師兄由何韻詩引薦入東亞,當時二人關係密切。

掛住拍拖, Joey與 Twins及 Mani的姊妹情已大不如前。

早前師兄為新歌拍 MV,更與東亞同事合照,但原來他早有離心。

天後易辦事

身家億計的圈中富婆容祖兒,千揀萬揀揀著一事無成的劉浩龍,女尊男卑,但錢可以解決的問題,便不是問題。

里數換機票

去年 8月, Joey為演唱會飛美國修讀短期跳舞課程,唔想同男友分隔兩地, Joey用飛行里數換免費機票,包埋劉浩龍一齊去,順道拍拖。

買衫食飯

Joey行街買衫,不忘行埋男裝部幫劉浩龍置裝,閒閒哋幾萬蚊埋單,有指連平時拍拖食飯開支,都由 Joey負責,劉浩龍則以 iPhone殼回禮,算有來有往。

注資日本餐廳

去年 9月,劉浩龍進軍飲食業,與範振鋒合資開日本料理,有傳因餐廳生意唔掂要向女友求救,泵水注資 60萬。

放聲氣

劉浩龍的身家事業同自己差天共地,但已經認定對方的容祖兒愛情至上,去年底透露想三十六歲生 B,早前出席林恬兒和何正德的婚禮,又再次放聲氣,希望兩年後結婚。

「 Joey成日同朋友講,話自己都唔細!身邊好多同學都生咗 BB,自己真係好想快啲結婚。其實師兄已經唔止一次開口求婚,但 Joey仲有公司英皇嗰關要過,唔敢貿貿然應承佢。」

為免觸動英皇的神經,已視劉浩龍為結婚對象的容祖兒唯有間中試水溫,睇反應。

「上次 Joey公開講話想三十六歲生 B,已經俾公司詐型,所以之後就改口話四十歲先生;今次公開話兩年後結婚,咪又係借啲意放聲氣,睇嚇公司有乜反應囉!」

女友要開工,劉浩龍就百無聊賴周街行。

連續三個月休息養聲的祖兒,生活悠閒,日日同男友拍拖。

(《蘋果日報》圖片)

據為己有

容祖兒處處為男友著想,亦不時安排機會,將對方帶入自己的朋友圈。

「以前 Joey乜都同 Mani(經理人霍汶希)商量,每日都通電話,但佢知 Mani唔係好 like師兄,仲成日有意無意叫佢俾自己多啲選擇,唔好太快做決定, Joey當然唔啱聽,同 Mani仲有英皇班姊妹都見少咗,反而成日黐住克勤 Wyman玩,一來佢哋唔會否定師兄,二來佢想男友黐多啲紅人,關係好啲,機會自然多啲。」

豁出去的容祖兒唔介意幫男友支付租金,租住跑馬地雲地利道寓所外,近日就連自己的百萬波子,亦被劉浩龍據為己有,這架掛住 JY 616(○一年老闆楊受成送)車牌的波子,已長期泊在劉浩龍寓所停車場。

除了幫轉會, Joey更安排男友與 Wyman及克勤埋堆,希望製造更多工作機會。

特別車牌

容祖兒一直是老闆楊受成頭寵,除獲贈梨形巨鑽,為獎勵一姐,楊受成先後送上三個以祖兒英文名縮寫、生日日期組成的車牌,包括 01及 02年以 8,000元及 69,000元投得的「 JY 616」及「 JY6」。 09年,再以 120萬投得「 JY」車牌,作為祖兒入行十周年禮物。多年來,祖兒換車不換牌,至於已被劉浩龍佔用的波子車牌「 JY 616」,更是楊受成首個贈送祖兒的特別車牌。



鍾意就快D Share啦!