掃呢頁CODE去手機

2014年7月12日 星期六

四年內不定期爆家暴 可嵐飲泣:要喺囝囝面前扮開心 可嵐,




【短片】【可嵐開記招】四年內不定期爆家暴 可嵐飲泣:要喺囝囝面前扮開心

2014-07-12 13:43:00



其他影片:>>






【可嵐開記招】四年內不定期爆家暴 可嵐飲泣:要喺囝囝面前扮開心

可嵐喺尖沙咀召開記者交代家暴風波,問到家暴事件喺結婚之後幾耐發生?佢就話:「報道裡面已經有曬,你哋可以自己睇。」

咁可否交代多一次呢?佢話:「四年內不定期咁發生(家暴)。」問到最嚴重嗰次傷害係幾時?佢又話:「因為關乎個Case,要交番警方處理,不能透露太多。」

咁外家知唔知佢老公有呢啲問題?可嵐話:「我唔清楚,因為都好少聯絡,自己家人都知嘅,媽媽都知我兩公婆有拗撬都好心痛,佢睇到報道後都有喊,好難過,自己係單親家庭長大,唔想個仔都係單親家庭長大,所以呢一點我媽媽都身同感受。」

問到佢經濟狀況如何?佢話:「我始終係一個師奶仔,要搵返穩定收入,之前屋租係先生負責,0依家佢搬走咗,所以冇交租,所以我同業主溝通返,希望佢體諒我0依家情況,但亦會物色新地方,喺囝囝面前扮到好開心。(囝囝知否你哋離婚?)佢會問爸爸係邊?我會答爸爸工作好忙。」

另外,可嵐寫咗首新歌叫《愛‧傷了》,係咪因為有呢個經歷,所以寫呢啲歌?佢話:「首歌係年半之前寫,本身想寫福音歌,首歌係關於愛,裡面有自己經歷,(教會啲人知唔知?)都知,佢哋意見叫我唔好離婚,因為自己同人分享,唔可以講得太深入,佢哋話床頭打交床尾和。」

問到藝人朋友喺金錢上有冇幫助?佢話暫時未有。咁係咪無論老公點挽回,都會作出離婚決定?佢話:「到目前為止,對囝囝最好方法,就係(同老公)分開先,(老公對囝囝鬱手?)唔係,佢好錫囝囝。」

有指佢老公有躁狂症,咁有冇睇醫生?可嵐話:「以我所知,佢未睇醫生,0依家個Case有社工跟進緊。」



可嵐表示發生家暴其間,要喺囝囝(圓圖)面前扮開心。



呢啲溫馨畫面....



可嵐遲咗大半小時先現身,甫到場即say sorry(攝影:陳順禎)



可嵐全程哽咽。



佢仲爆原來結婚四年來,不定期發生家暴。







鍾意就快D Share啦!