掃呢頁CODE去手機

2014年10月24日 星期五

[忽然1周 - 1004] 無懼封殺 耀明阿詩撐學生 阿詩,何韻詩,MW,




做藝人面對政治問題,反應唔同,就好似明哥同阿詩咁,上到台發言,前者淡定,後者緊張。都係嘅,聽聞俾內地封殺冇得返去賺錢,有咁嘅反應都好正常。

媽咪姐

無懼封殺 耀明阿詩撐學生

等咗就快 1個月,終於等到政府做啲嘢,五位高官喺周二( 21日)同學聯代表對話,但內容有幾廢,大家有眼睇。而當日喺金鐘睇直播嘅黃耀明同何韻詩,聽完司長林鄭仲係叫大家「袋住先」,都忍唔住要上台講幾句。







明哥一攞咪就話:「良知係一樣好重要嘅嘢,所以我哋要去抵擋有形同無形嘅暴力。」佢仲喺 fb讚學聯:「全場嘅最大結果,就係學聯比政府更有理據,呼籲政府對全港追求民主嘅市民有承擔。」而阿詩亦喺 fb話:「面對一眾只懂重複敷衍台詞的官員,你們(學生)用越見堅韌的勇氣、魄力、理智和理據,在這些老舊思想和制度前,漂亮表現出屬於你們新生代的潛力和質素。」佢仲鼓勵大家唔好氣餒,同學生一齊行落去。媽咪姐睇佢哋講到咁,真係唔理內地封殺,有「吉士」呀!

明哥見阿詩唔夠水飲,主動一支水兩份分,倒咗一半俾阿詩。呢啲咪有愛囉!

政府同學聯對話兩小時,政務司司長林鄭月娥同 4位政改官員不停「遊花園」。

明哥、阿詩同一班文化界人士喺「對話」後,見到學聯副秘書長岑敖暉(右二),捉住佢集郵,仲讚「敖暉 BB」叻仔。

禁制令頒布之後,杜汶澤去咗金鐘,話要勸何韻詩走。阿詩喺 fb留言「誠邀阿澤光明正大再落嚟金鐘勸我走」。

之前同杜汶澤反咗面嘅黃秋生,竟然話阿澤去現場勸阿詩返屋企好感動。敵人嘅敵人就係朋友,原來都適用喺秋生身上。

平時好多偉論同鍾意鬧人嘅黃秋生,面對大是大非,睇完政府同學聯對話,只係留咗上面一句地道嘅廣東歇後語。

洪朝豐喺金鐘留守咗一個禮拜,見到記者拒絕訪問,但喺 fb留咗段好長篇嘅感受。



鍾意就快D Share啦!