掃呢頁CODE去手機

2014年10月24日 星期五

同阿佘翻撻? 鄭嘉穎:呢個moment以朋友關係最舒服 鄭嘉穎,佘詩曼,阿佘,




【復合的可能性...】同阿佘翻撻? 鄭嘉穎:呢個moment以朋友關係最舒服

2014-10-23 23:19:00



今晚鄭嘉穎、何佩瑜(Jeana)同Mandy Lieu等出席活動,Jeana今日着得唔多性感,佢話幾鐘意條裙,隻色舒服,又話嚟緊有新片12月上畫,o依家拍緊《鴨王》,同何浩文(Dominic)做伴侶,Jeana話:「我係演一個女導演,都幾得意,做咗好多功課,參考咗好多哥哥(張國榮)嘅嘢,最最近去完西雅圖買咗3幅畫,人大咗鐘意嘅嘢唔同咗,托朋友買咗部琴,想學彈琴,好鐘意一啲電影配樂,好想去學。」

鄭嘉穎今日都有遲到,佢係咪講唔好意思,話以為8點,問到佢又傳同佘詩曼復合?佢就解釋:「個晚好簡單,我參加曹永廉生日飯,阿佘喺隔離房另一個飯宴,咁巧合見到啫,令大家有咁多聯想空間,都有傾偈。」

阿佘有冇過嚟玩?佢話:「有,佢都識o架嘛,佢喺另一個party,其實就係咁簡單。」咁有冇機會翻撻?佢反問:「即係我追唔追返佢?我覺得感情嘅嘢,冇話邊個追邊個,邊個主動唔主動,timing係最緊要囉,凡事都係講timing。」o依家timing ok?佢話:「呢個moment以朋友關係係最舒服。」

咁有冇第2個啱timing,佢就話:「緣份到話你知。」問到最近忙咩?佢話:「聽日返內地,會不停飛,劇就唔會咁快,年紀亦唔細啦,主要重質,量唔會好似以前咁拍法。」

同場嘅Mandy Lieu亦遲到,佢話剛喺上海返嚟,同彭于晏拍《破風》,第一次同林超賢合作覺得開心,不過佢喺入面唔使踩單車,覺得班男士好辛苦整到好傷咁樣。



Jeana今日好密實



陳嘉桓



鄧萃雯



鄭嘉穎最近傳出同佘詩曼翻撻。





Mandy Lieu





鍾意就快D Share啦!