掃呢頁CODE去手機

2014年10月31日 星期五

胡杏兒唔續約 再挫無綫 杏兒,胡杏兒,




胡杏兒唔續約 再挫無綫



其他影片:>>






又一花旦失寵心灰 杏兒唔續約再挫無綫

又一位重量級花旦逃離無綫!下月踏入35歲的胡杏兒明年初與大台約滿,貴為視后的她在殼王陳國強入主後,由當家花旦慘變失寵視后,今年更被公司「擺歪」投閒置散,不但在台慶亮燈冇影,甚至連台慶劇都冇份,至今已年多沒新劇出街,雖然拍好兩部劇集,卻被安排在12月的炮灰期播出,擺明無緣再競逐爭視后,據知,心灰意冷的杏兒決定唔續約,再挫無綫!

胡杏兒在99年港姐奪得季軍加入無綫至今已15年,於11年憑劇集《萬凰之王》首封視后,曾經坐穩當家花旦風光一時的她,卻於無綫易主由陳國強揸弗後,慘被「擺歪」淪為失寵視后。相反,先後殼王愛將徐子珊和高海寧,卻被力捧劇接劇出街,新寵高海寧更有份在今年台慶亮燈壓軸表演,反而視后杏兒無影無蹤。據本報收到消息,被投閒置散的杏兒對大台心灰意冷,決心於明年初約滿後與無綫割席,北上賺人仔,繼林峯、陳法拉、鄧萃雯等重量級小生花旦離巢後,再度挫弱無綫聲勢。



■胡杏兒昨日出席手錶品牌活動,坦言有跟香港和內地的公司傾合約。



■杏兒(中)連續7年擔任該手錶品牌大中華區代言人,在內地受歡迎的她難怪想離開大台另謀高就。



■杏兒上一部播出街的劇集,已經是去年7月的《衝上雲霄II》。

電視圖片

新劇變炮灰

其實,杏兒被大台冷待有迹可尋,據消息指,杏兒於大台換老細後,失寵的她雖是視后都無面畀,慘被剔出力捧名單,今年雖然拍了4部新劇《醋娘子》、《陪著你走》、《巾幗梟雄之諜血長天》及《梟雄》,但4部新劇遲遲未出街,其中《梟雄》更是掛名女主角,該劇由黃秋生、湯鎮業、黎耀祥的男人戲孭飛,杏兒只屬花瓶陪襯角色,甚至連官方月曆上都只佔一小角位置。

杏兒上一部出街的劇集,已經是去年7月播出的《衝上雲霄II》,距今已年多時間沒新劇出街,不但今年台慶劇冇份,被王祖藍《老表,你好hea!》和黎耀祥《名門暗戰》取代,就算暫定出街的兩套新劇《醋娘子》和《陪著你走》,卻被安排於炮灰期12月播出,擺明令杏兒無緣再爭視后,難怪令她對公司心灰意冷。據知情人士透露,杏兒眼見舊同事離開大台後,在內地撈到風生水起,她有感在大台已15年,近年角色被局限沒突破,不想再蹉跎歲月,想出去闖天下。

昨日杏兒到屯門出席手錶品牌發佈會,被問到與無綫的合約問題,她說:「仲有啲時間,傾緊續約,自己年紀唔細要諗清楚,做咗好耐嘢,係時候諗清楚自己想點要啲乜。其實我冇乜要求,但唔想畀自己太大壓力,想有啲時間。」問有否其他公司斟洽?她坦言:「香港、內地都有,都係傾緊,𠵱家錢唔係最重要。」是否想要時間搵男友?她笑說:「呢個真係好緊要。」會否改簽部頭?她說:「所有都要傾。」



■陳國強愛將高海寧(右)和徐子珊劇接劇出街,氣勢盛過視后胡杏兒。資料圖片

積極搵男友

對於無綫員工聯署反暴力被高層余詠珊打壓,杏兒說:「係咪真㗎?點都好啦,暴力事件冇人想見到,唔想大家冇咗份工,每個人都有自己訴求,唔可以話邊個啱邊個錯,我梗係希望社會開心,每個人都有工作,𠵱家可能係一個過程要經歷先可以拎到平衡,希望大家都可以快啲拎到平衡。」杏兒說完即透大氣,做出抹汗手勢。而下周生日的她,願望是越大越靚,問有否追求者?她說:「之前都係誤傳,有人追但唔適合,要有感覺,現單身OK,唔會為有男友而拍拖,不過自己都會積極啲。」對於舊愛黃宗澤傳有新歡,她劃清界線說:「呢件事唔應該再問我啦,有女友好正常,最重要大家開心。」

採訪:譚倩宜

攝影:陳慧安

潘紹聰X柳俊江

星期一至五 晚晚「搵鬼睇」

http://hk.apple.nextmedia.com/horror

【三個粉絲去首爾】

追星實錄,即上韓劇讀:http://hk.apple.appledaily.com/kstar



鍾意就快D Share啦!