掃呢頁CODE去手機

2014年10月7日 星期二

何傲兒周子揚復合? 林建名又抹眼:我又喊喇﹗ 周子揚,林建名,何傲兒,




何傲兒周子揚復合? 林建名又抹眼:我又喊喇﹗

2014-10-07 18:44:00



林建名聞「兒子戀」傳復合,即幽默地表示:「哎呀,我又喊喇!」

近日有報道指周子揚及何傲兒假分手,轉玩地下情,兩人回應時又「心有靈犀」。曾經何傲兒傳過「爺孫戀」嘅林建名,今日出席活動時,被問到知唔知「兒子戀」復合,林建名就話:「我唔知喎,男男女女分分合合好簡單,唔使睇得咁緊要。」

有冇同何傲兒聯絡?林建名再話:「冇,我未得閒,之前喺第二度做嘢。」此時,林生又嚟一招用手抹眼,點知佢好風趣咁笑住話:「哎呀,我又喊喇!」



林建名冇眼睇?(攝影:仇志德)





鍾意就快D Share啦!