掃呢頁CODE去手機

2014年10月7日 星期二

棟篤笑撐佔中 黃子華:香港中咗毒 佔中,黃子華,子華,政治時事,




棟篤笑撐佔中 黃子華:香港中咗毒



其他影片:>>






棟篤笑撐佔中 黃子華:香港中咗毒

【雨傘革命】被稱為棟篤男神、現年54歲的黃子華昨晚在紅館舉行頭場棟篤笑,在零宣傳下11場門票火速售罄,估計他可以勁袋3千萬。一向擅於在表演中加入政治議題、以嬉笑怒罵形式諷刺時弊的黃子華,在昨晚的棟篤笑中繼續發揮男神本色,近日佔中學運正燒得熾熱,大是大非當前,黃子華以黑西裝登場並播出一條隱喻目前香港政治的短片,接着以佔中為題,以婆媳關係形容中港矛盾,他更形容香港目前好像中了毒一樣病入膏肓。



■子華再於棟篤笑中講政治題材,一開場就講佔中,全場拍掌。

昨晚的棟篤笑《唔黐線唔正常》是入行20年的黃子華第三度攻佔紅館。佔中運動如火如荼,一向冷眼旁觀留心政治的子華,昨晚亦秉承傳統在演出時加入政治題目。開場時先播出一條長約30分鐘由子華主演的短片,內容講述一名拍攝賀歲喜劇的男星因濫藥致死,電影公司為掩飾真相,便命令子華向知情的工作人員派大利是。不過當中有人表示不肯講大話,子華便曉以大義說:「一人一鴕鳥,救活一班人。」另又有人要求分大份時,子華便叫走該人,事後派出助手在後樓梯取回大利是且出言恐嚇對方。影片播到此時以「資金不足」為由沒有拍下去,但短片似乎暗喻當今社會形勢,以「維穩」、「大棚利益」壓倒一切,又營造歌舞昇平的假像。

「咁歡樂成何體統」

之後子華以黑色西裝出場,一出場子華就說:「你哋乜嘢人,呢個時候仲咁歡樂成何體統,𠵱家仲有心情睇人講笑。」當有觀眾笑言「回水」時,子華即指時興「倒抽一口涼氣」,之後更叫觀眾集體製造萬人抽氣的壯舉。

子華形容香港目前就像中了毒一樣,他說:「𠵱家成日聽到香港中咗毒,香港有病仲好重病……呢個病都幾嚴重。好似講嘅佔中定反佔中,其實佔同反佔就好似整容定唔整容,『整容係毀容』係周融嗰邊講嘅,而佔中人士就話『整容可能變毀容,就算毀容同你(周融)有乜分別』。」



■開場時播出長約30分鐘由子華主演的短片,諷刺時弊。

子華97時曾講過「阿媽標個仔參,誰來俾贖金。」來形容港英關係,如今的中港關係,他就以婆媳糾紛來形容:「香港嘅問題好似婆媳糾紛,係必然瀨嘢關係,除非新抱第一日入門,全心全意話奶奶我愛你,或阿媽我愛你,但通常都係畀錢叫佢搬開唔好一齊住……當你話屋企冇人間屋好陰,奶奶就叫成班親戚嚟一齊住,你就話佢哋係昆蟲,如果唔係昆蟲邊有咁多?仲喺後巷屙屎……你夠唔夠膽話你6月3號之後去咗邊度?」





■大批市民身穿黑衣兼帶黃絲帶到場,既撐佔中亦撐子華。



「揸弗與揸𨋢之別」

子華又大玩普選與佔中議題,他說:「奶奶之前答應咗話過幾年畀你揸弗,但𠵱家只係畀你揸𨋢,揸弗好似揸車可以周圍去,但揸𨋢只係同樣地方揸上揸落,咁即係講咗唔算數,咁𠵱家有得揸你揸唔揸住先,唔係有得揸都唔揸呀,毋須多講,佔領廚房,若果你佔領廚房可能最終瞓柴房,屋企仲有老公同埋仔,佢哋係沉默嘅大多數,但沉默嘅大多數唔代表佢哋唔辛苦,因為新抱可能每日都會唱《試問誰還未發聲?》奶奶就側邊唱《試問誰還嫌錢多?》。」



■歐陽應霽袋上掛上黃絲帶支持雨傘革命。



■Eason笑笑口現身未有接受訪問。



■身為子華老友的吳鎮宇頭場即現身支持。

子華頭場表演吸引不少藝人到場支持,包括張智霖夫婦、伍詠薇、陳奕迅及谷德昭等,以黑衣現身配上黃絲帶到場的導演張同祖,希望今次子華會為大家發聲,他說:「我四處示威地方都有去過,特別旺角出乎意料之外市民質素好高,每人都可以上台發言兩分鐘,希望大家繼續努力。」歐陽應霽同樣支持佔中,他相信老友子華有足夠能力和智慧去決定內容。

採訪:馬建華、王連連

攝影:仇志德



■張智霖率老婆靚靚、蔡一智夫婦和伍詠薇等看騷。



鍾意就快D Share啦!