掃呢頁CODE去手機

2014年11月16日 星期日

胡定欣自爆同闊少分手 胡定欣,




胡定欣自爆同闊少分手



其他影片:>>






闊少年初被揭偷食 胡定欣宣佈兩年情玩完

現年33歲的胡定欣自從11年狠飛城中筍盤馬國明後,極速找到另一筍盤、任職廣告兼開製作公司的闊少男友沈柏淳(Patt)。有傳兩人拍拖1年,已搬入男方大坑寓所同居,年初男友偷食斷正,但傳男方以結婚來箍煲,並計劃明年拉埋天窗。

昨日定欣在鑽石山出席宣傳,突然自爆分手,令大家感到驚訝,她說:「一齊兩年幾,分手都覺得可惜,之前有唔開心,𠵱家OK。」是否已達談婚論嫁階段?她說:「雜誌寫,冇呢回事。」她強調再見亦是朋友,問為何分手?她說:「好難用性格不合嚟形容一段關係,相愛先拍拖,總之我哋知乜事就可以,唔想交代咁多。」幸有一班姊妹陪伴,問有沒有介紹男友?她說﹕「之前為療情傷放咗4、5個月假,𠵱家專心工作。」

撰文:嵐山



■胡定欣昨突然自爆與闊少男友沈柏淳(小圖)已分手。

【三個粉絲去首爾】

追星實錄,即上韓劇讀:http://hk.apple.appledaily.com/kstar



鍾意就快D Share啦!