掃呢頁CODE去手機

2016年3月10日 星期四

自製超級富豪緋聞 周秀娜玩大咗 [壹週刊 - 1357] __,周秀娜,M1,

娛樂偵訊自製超級富豪緋聞 周秀娜玩大咗周秀娜近日被傳同城中有名超級富豪秘密拍拖,但原來呢單新聞,是她趁新戲《iGirl夢情人》上自製緋聞谷宣傳,諗住黐富豪個名自抬身價,點知富豪唔肯鯁隻死貓,準備向周秀娜採取法律行動,阻止被她再利用。收到風的周秀娜知道玩大咗,本週一(7/3)接受訪問時,突然改口叫大家唔使估:「根本冇呢個人存在!」搞新聞谷戲星期一,周秀娜同鄭伊健出席新戲宣傳活動,講到有富豪男友時,她 ...


娛樂偵訊

自製超級富豪緋聞 周秀娜玩大咗

周秀娜近日被傳同城中有名超級富豪秘密拍拖,但原來呢單新聞,是她趁新戲《 iGirl夢情人》上自製緋聞谷宣傳,諗住黐富豪個名自抬身價,點知富豪唔肯鯁隻死貓,準備向周秀娜採取法律行動,阻止被她再利用。

收到風的周秀娜知道玩大咗,本週一( 7/3)接受訪問時,突然改口叫大家唔使估:「根本冇呢個人存在!」

搞新聞谷戲

星期一,周秀娜同鄭伊健出席新戲宣傳活動,講到有富豪男友時,她突然好認真兼口窒窒表示冇這個人。

自從冇再出寫真拋波示眾後,周秀娜人氣同工作量都大減,即將有新戲上映的她,唔想無聲無氣決定自度宣傳,多橋又醒爆的娜姐於是自編自導自演一單與城中超級富豪的緋聞,結果成功上了報紙頭條同雜誌封面。

上星期四(三月三日),周秀娜回應同富豪關係時,答得似是而非。「依家係有人追,係咪富二代?唔知呀!唔會一嚟就咁問人哋。」

事件愈鬧愈大,周秀娜一方態度又模棱兩可,任由這單緋聞繼續發展下去。不過,超級富豪有頭有面,不甘被人利用來炒作宣傳,唔肯食呢隻死貓,已經準備向周秀娜採取法律行動,希望她收手。

「其實富豪咁㷫唔係單單因為今次,因為早喺一年前,已經有人周圍暗示自己同富豪關係密切,仲搵埋啲身邊人同化妝師周圍散啲風出去,搞到呢單嘢喺闊太圈都傳咗一段時間,可能有人覺得黐住富豪個名,身價會高啲囉!」知情者說。

笠水改口供

多年來周秀娜經常剝衫性感示人搏出位。

由於周秀娜都收到風,知道富豪準備做嘢,覺得今次真係玩大咗!星期一晚(七日),她出席電影首映禮時,被記者問到有關同富豪拍拖的問題,說法同之前大有出入,甚至𤓓爆自揭根本沒有這個富豪存在。

「(嗰個富二代係邊個?)唔使估啦,唔使估啦,因為根本冇呢個人存在,身邊都冇任何富二代嘅朋友。冇富二代,冇男朋友,我單身!」周秀娜說。

新聞女王

08年出道的周秀娜,由寂寂無聞的啤酒妹變𡃁模,除靠出眾身材成為焦點,周秀娜更經常自製新聞,借見報上位。

最初被問到有富豪男友時,周秀娜完全冇否認,答到模棱兩可,成功製造話題。

星期六,周秀娜收到風可能會有法律責任,於是在 facebook上發表了一段文章,反咬是被八卦雜誌炒作新聞。

有消息指周秀娜的身邊人,不時都四圍放風她與富豪有關係。

寫真露乳暈

09年,推出處女寫真《 Kissy Chrissie》,其中一輯三點式相疑似走光露乳暈,周秀娜解釋是一時錯漏。到出第二輯寫真時,發給傳媒的照片全是食雪糕、牙膏滴落胸等誘惑相,令她成功密密見報,在𡃁模書戰突圍而出。

網𠝹英超球員

10年,周秀娜透露在網上結識了英超曼聯著名球星里奧費迪南而一度傳出緋聞; 13年,費迪南來港,二人相約食飯,其後周秀娜將合照上載 Instagram,成為焦點。

黐內衣品牌老闆

12年娜姐成為內地內衣品牌 La Miu代言人,去年底,她更斥資 8位數推出自家內衣品牌「 LaaNaa」,為咗谷行宣傳,娜姐不惜放風自爆與 La Miu老闆董路到西貢食海鮮撐枱腳,成功製造緋聞。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!