掃呢頁CODE去手機

2014年11月1日 星期六

鄰居上門索合照 素顏Ella拒絕 Ella,官恩娜,




【萬聖節最強嚇鬼look】鄰居上門索合照 素顏Ella拒絕

2014-11-01 10:52:00



(攝影:陳慧安)

噚晚官恩娜(Ella)喺銅鑼灣出席一個萬聖節活動,雖然Ella冇扮鬼,但就同埋一個5米高嘅骷髏骨頭人喺街頭派糖,Ella仲話年年萬聖節都會扮鬼。

Ella話每年都會喺屋企扮鬼,等小朋友嚟,之後派糖畀佢哋,仲話試過有一次,有鄰居嚟到拍門,但唔係要嚟攞糖,而喺嚟到攞合照,不過因為Ella當時冇化妝又着住屋企衫,所以拒絕咗,Ella又話:「試過有一年扮一個400磅嘅大肥佬,冇人認得出我,不過今年未諗到扮咩。」

Ella自言好恨扮恐怖樣,仲話成日喺屋企對住塊鏡驚嚇表情,但係有可能係搵Ella扮鬼,而唔係要扮驚,Ella就話:「唔好啊,我練咗好多年,唔好要我扮鬼啊。好似李心潔咁,佢喺《見鬼》入面真係好驚嚇。」

咁其實拍條片畀男朋友,做啲好驚嚇嘅樣,咪滿足到囉?Ella就話:「佢成日見我唔化妝個樣,都好驚嚇,佢『耐鬼度』好高。」



Ella話每年都會喺屋企扮鬼,等小朋友嚟。



現場有個5米高嘅骷髏骨頭人









鍾意就快D Share啦!