掃呢頁CODE去手機

2014年11月12日 星期三

[FACE - 390] 光頭陳展鵬撞咗家輝樣 家輝,陳展,張家輝,MF,




全知言

光頭陳展鵬撞咗家輝樣

大台靚仔陳展鵬正在拍緊《張保仔》,𠵱家仲拍穿越劇真係 out out哋囉!飾演愛新覺羅旼皓嘅佢會穿越時空嚟到現代,所以展鵬要剃頭又要戴番假髮。

陳展鵬光頭 look,竟然有啲梁家輝 feel。

剃光頭好平常,早前套劇喺長洲拍外景,全知言喺現場都忍唔住望多展鵬兩眼,發覺佢光頭 look同梁家輝真係好似,不過呢,陳展鵬就真貪靚啦,明明場戲講佢戴冷帽追打楊明,不過佢都堅持戴番個假髮先,仲要再執靚個髮腳,一絲不苟㗎!

呢場戲講展鵬戴住冷帽,唔使見頭髮,但係展鵬可能貪靚,戴番個假髮先,仲整理咗好耐。

《張保仔》呢場戲講陳展鵬要喺天台飛腳踢楊明,可能要有氣有力啦,展鵬不忘咬番串魚蛋填肚先,做乜唔分畀楊明呀?



鍾意就快D Share啦!