掃呢頁CODE去手機

2014年12月14日 星期日

HKTV新劇《來生不做香港人》演譯中港矛盾 高登仔激讚 HKTV,政治時事,高登仔,




HKTV新劇《來生不做香港人》演繹中港矛盾 高登仔激讚

2014-12-14 21:13:00



HKTV(港視)上個月19號開台,兩套開台劇《選戰》同埋《警界線》起初網民都讚爆,不過《警界線》去到後尾開始膠化,網民話佢虎頭蛇尾,而仲播緊嘅《選戰》水準算穩定,嚟到播嘅第3套劇,就係本身叫《客家女人》,之改咗名嘅《來生不做香港人》。

就咁睇個劇名,唔知觀眾係多咗興趣定係反感?本身呢套都算係重頭劇,不過宣傳又唔算特別多,網上本來留意佢嘅人唔多,不過星期五首播,網上反應出奇地好,都未播第2集,奄尖嘅高登仔已經推爆PO,連香港討論區嘅網民都話呢套劇拍得好,夠晒寫實。

好多人睇個名或睇完Trailer以為係師奶港女劇,但睇落去除咗剖析中港矛盾,睇落好似2年前大台套《巨輪》,格局差不多,都係講兩兄弟/姊妹,分隔兩地之後點樣成長嘅故事。但《巨輪》冇實景,要拍歷史嘢,搞到穿崩極多,極速膠化,而呢套《來生不做香港人》就係全實景拍攝,真係去咗東莞嘅農村拍,唔似得大台又要講歷史,但又拍唔出歷史味。

劇入面嘅人物刻劃都相當好,好似落咗香港嘅張可頤,點解會變成一個好有控制慾嘅港女,留咗喺內地嘅劉美君變成暴發戶,但觀眾從佢哋未發跡前嘅故事就會對佢哋恩怨略知一二。最令網民讚嘅係套劇啲對白同人物刻畫得好,變成港女嘅張可頤英文法文樣樣精通,喺高級餐廳點樣同家姐劉美君鬥法,劉美君同老公曾偉權嘅土豪氣令人發笑,但劇情亦冇過份渲染,同時亦批判張可頤份人白鴿眼,唔會側埋一邊。而回憶兩姊妹個媽媽(龔慈恩飾)自殺一段,好多網民仲話睇到喊添!

網民都好認真咁評價套劇:

「呢套真係幾好睇,講真果時警界線第一集係youtube出果時我相信都有幾多人好似我咁覺得套野一般般,但係見有個大衛可以出來打TVB呢隻歌利亞就唔多唔少投射左D個人感受就講到好好睇,警界線我睇到一半已經係為左追完就算,結尾點樣都廢時再講。」

但呢套真係幾正,至少佢D對白貼地,真係似平時人對人對答,特別係大陸果幾幕,警界線果D對白我真係頂唔順,我以為睇緊TVB 有無人知呢套有幾多集??希望唔好爛尾。」

「本身驚佢狗血婆媽,但睇完第一集完全唔覺。節奏好適中,冇做多餘嘢。對白明顯係好俾心機寫,演員連細路女都演得好,我決定會睇多一集。」

「劉美君似足我大陸嘅土豪親戚,睇到我好有親切感」

「之前睇佢咁多套介紹最冇興趣係呢套,睇完第一集真係嚇死人,點解可以咁寫實都咁好睇,希望後面keep到水準,單就第一集來講我覺得正過警界線。」

「餐廳果度演繹得好好!! 劉美君好厚面皮,有錢大晒咁,張可頤白鴿眼,覺得高人一線,仲知道(睇死)佢家姐會食咩,侍應仔都比到戲,第1集真係好好睇。」



《巨輪》當年嘅穿崩



《巨輪》話最後一班白衣人衝去登記做香港人,勁奇怪。



由舞台劇演員去到做電視嘅潘燦良,都受到網民讚賞。



網民都讚一對小演員做得好好。



劉美君經常要講方言,睇得出下過苦功。



家姐因為一時疏忽照顧阿妹,搞到冇咗去香港嘅機會。



大台敢唔敢拍呢啲?



龔慈恩做嘅阿媽之後自殺,網民話睇到喊。



實景拍攝,令人睇得投入好多。



家姐劉美君大個之後發咗達,變成土豪。



講返以前內地嘅對白,都好似。



母親將細妹掉包過香港讀書,家姐勁追。



高登仔好留意少女版張可頤



劉美君演繹嘅土豪都睇得香港人好有共鳴。





高登仔點睇



高登仔點睇



高登仔點睇



高登仔點睇



香討網民點睇



鍾意就快D Share啦!