掃呢頁CODE去手機

2020年10月8日 星期四

Regen為情消瘦剩88磅 對過去緋聞感到委屈 #Regen #張惠雅

32歲的前組合HotCha成員張惠雅(Regen)的情路崎嶇,年紀輕輕已經歷過6段戀情,幾乎全都不歡而散,現正享受單身,不過依然憧憬真命天子的出現。早 ...






32歲的前組合HotCha成員張惠雅(Regen)的情路崎嶇,年紀輕輕已經歷過6段戀情,幾乎全都不歡而散,現正享受單身,不過依然憧憬真命天子的出現。早前Regen接拍了ViuTV的節目《吃掉前男友》,探討現代女性的愛情觀與單身主義,Regen剛與圈外男友分手,再次回復單身的她一口答應拍攝,她笑說:「我之前5年都冇拍拖,遇到個好鍾意嘅,但咁啱散咗後監製就搵我,佢哋有問過我單身狀況嘅,開頭聽到個節目名都有啲驚,都緊張問編審個名係咪有啲嚇親人,係咪要數臭前度?但係估唔到拍得好開心,大家傾偈、了解心事。」

Regen為情消瘦,薄如紙的身形原來只剩88磅體重,而面對再次失戀的打擊,拍節目時慶幸被嘉賓張慧儀一句點醒,她說:「其實拍攝最深刻係張慧儀前輩講佢嘅過去同得着,如果畀我經歷佢嘅嘢,我會好消沉,最後佢將過去變成動力,而家好成功,佢有一句話:『每個人都好奇會唔會遇到自己真愛?有嘅,但唔一定係男朋友,嗰個就係我嘅養子。』呢一句點醒咗我,因為嗰時啱啱分手幾個月,好鍾意好鍾意,點解好短就分開咗呢?我會諗返我身邊嘅屋企人、好好嘅朋友,甚至隻狗,嗰種愛係可以取代我缺失嘅嗰樣嘢,以前嘅我係好鍾意睇相,問吓幾時出現真命天子,而家唔會嘞!」

每次拍拖分手,總感到兩敗俱傷,但Regen依然深信愛情,恨拍拖結婚,但不會強求,她說:「單身嗰5年之前都係快嚟快去,遇到鍾意嘅就會去試,之後發覺每次自己好傷,人哋又傷,覺得自己真係夠!想畀啲清靜自己,曾經喺生日許願,希望自己可以單身到30歲,點知就單身過埋30歲,等待真係會遇到個好鍾意嘅人,而家嘅心態係拍拖、結婚,嚟就嚟,有就有。」18歲那年,因為前男友出軌,成為Regen的創傷,令她不相信愛情:「我係好執着嘅人,因為呢次經歷,我會好容易就講分手同放棄,我發覺一段關係裏面有創傷影響會好大,我都唔想影響到日後嘅男朋友。」

曾經傳被舊愛歌手沈瞳伽家暴、介入張景淳與宋雙佳的戀情、私會舊老闆薛世恒,Regen對之前的傳聞都感到委屈,她說:「入行嘅新聞都影響幾大,我只可以講每一單話我小三嘅都唔係真嘅新聞,但係冇辦法嘅,係好想還返一個清白,而家都唔開心嘅,好似去到邊都俾人當做一個小三咁,我係一個勁呷醋嘅人,我覺得做小三都係一個好勁嘅人,佢要接受到個男仔同人分享,我喺17歲時已經咁介意身邊嗰個有第二個嘅時候,我點可以成為人哋嘅第二個呢?唔得囉!我係有精神上嘅潔癖。」Regen又大嘆跟薛世恒的緋聞是她的致命傷:「直情係影響好多,應該有7成嘅香港人當係真,越寫越多,又講到影響埋組合(HotCha),所以咪唔開心,情緒係好抑鬱,其實每一件事有好同唔好,好嘅係慢慢學吓唔好介意身邊人點睇自己,呢一點做邊行都要識嘅,唔好嘅就係睇負面嘅嘢成個人都癲咗、崩潰,壓力承受唔到,不過我抗壓性係好低,係要用時間過去。」

撰文:羅慧敏

攝影:沈健程

攝錄:廖達燊

Regen每次拍拖分手,總感到兩敗俱傷。(蘋果日報)


Regen依然深信愛情,恨拍拖結婚。(蘋果日報)


(蘋果日報)


(蘋果日報)


Regen為情消瘦,薄如紙的身形原來只剩88磅體重。(蘋果日報)


Regen又大嘆跟薛世恒的緋聞是她的致命傷。(蘋果日報)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!