掃呢頁CODE去手機

2015年2月1日 星期日

黎耀祥嫌2億豪宅太大 黎耀祥,




(綜合報道)(星島日報報道)黎耀祥、曾華倩、呂慧儀、張美妮與糖妹(黃山怡),昨日到一間價值逾2億元的山頂豪宅,拍攝賀年節目《家家有喜事》。

  問到祥仔可有興趣購買億元巨宅?他開玩笑地說:「我嫌太大要搵多幾個人夾份買,然後分成豪華劏房,有十戶八戶都不錯。」他覺得近日樓價偏高,暫無意入市:「等佢再跌多一點先,因為買樓貴過租樓,供樓的利息都夠交租我屬於『淡友』,覺得樓市會下跌。」

  另外,新手媽媽呂慧儀(Koni)的兒子已經5個月大,重20磅,名副其實是大隻B,新年會一家三口留港度歲,讓兒子向親戚們大𢭃利是,以便儲起做教育基金。

  Koni透露想追個女湊成「好」字,但老公興趣不大:「老公怕咗,佢陪我入產房,見我咁辛苦因而嚇怕了,佢唔肯生呀,我經常要吃『檸檬』。」

  文、圖:游艾維

  ■(左起)張美妮、呂慧儀、黎耀祥、曾華倩與糖妹,造訪2億豪宅拍賀年特輯。

  娛樂

鍾意就快D Share啦!