掃呢頁CODE去手機

2015年2月1日 星期日

吳君如掟30萬 年宵賣Under 君如,吳君如,

君如為《金鴨》造勢,笑指茶包啱古仔,都是Chok吓Chok吓。


吳君如掟30萬 年宵賣Under

今年賀歲電影套套「戲」勢如虹,女星吳君如為求突圍奇招出盡!昨日她與古天樂(古仔)到銅鑼灣宣傳賀歲新片,將花費30萬元在維園擺年宵攤檔,售賣孖煙囱及「T-back」,不過並非性感衣物,而是玩食字賣「Tea bag」(茶包),貫徹君如的搞笑作風!屆時她更會率演員落區睇檔,與市民作近距離接觸。

每年賀歲檔都是兵家必爭之地,今年有多套大型港產片上映,包括吳君如、古天樂及謝霆鋒等群星主演的《12金鴨》,周潤發、張家輝及劉嘉玲的《賭城風雲Ⅱ》,吳鎮宇、古天樂及張智霖的《衝上雲霄》,古天樂、曾志偉及毛舜筠的《浮華宴》,幾部戲各有賣點,電影公司為突圍而出,無不絞盡腦汁鬥Gimmick!

收入捐慈善機構

君如去年炮製的賀歲片《金雞SSS》大收旺場,今年轉「玩鴨」反串做肌男,噱頭十足,向來諗頭多多的她更打算在維園擺年宵檔谷戲!昨日君如率領古仔、劉浩龍、蔡瀚億及姜皓文在銅鑼灣出席電影宣傳活動,為現場2.5米高的金鴨Figure進行揭幕。君如豪花30萬元在年宵開「鴨店」,更會隨時帶片中演員殺入維園,勢必令逼爆的花市更墟冚,她說:「2月13日開張,我會親自去睇檔,得閒會帶埋個女落去,我一知道有呢個戲就想投個年宵檔,幾十萬投番嚟,計埋裝修使咗好多錢,攤位就算唔係全場最靚,都會好金,我哋會將賣貨嘅錢捐去慈善機構,戲入面有份演出嘅朋友都會落嚟玩吓,不過古生(古天樂)話唔得閒,嚟唔到。」

君如與片中演員推銷孖煙囱,一見半裸男模笑晒口。
  • 君如與片中演員推銷孖煙囱,一見半裸男模笑晒口。
君如與眾人為2.5米高的金鴨Figure揭幕。
  • 君如與眾人為2.5米高的金鴨Figure揭幕。
(設計圖片、對白)
  • (設計圖片、對白)

賣福袋內有乾坤

活動上安排兩位上身赤裸、只穿孖煙囱的男模上台介紹年宵攤檔售賣的福袋,君如見到兩名裸男即眼甘甘,表現High爆,她透露福袋內有男女通殺的法寶!君如笑說:「我哋有孖煙囱賣啦,仲有T-back添喎!不過唔係着上身嗰啲,係飲嗰啲Tea bag(茶包)!」在旁的古仔搭嘴說:「如果你鍾意嘅都可以着上身o架!」君如還擊說:「其實茶包最啱佢(古仔),都係要Chok吓Chok吓!司儀話飲咗壯陽,我都要預啲畀我阿爸冬叔(夏春秋),佢80幾歲,需要呀!」認真抵死!

她再透露福袋內有笑口棗、鳳梨酥及寫上生鬼句語的利是封,她讀到「一Q獨得」時即搞Gag說:「呢啲你哋男士最鍾意」君如為《金》片可算法寶盡出,單是演員名單已甚有睇頭,碌盡人情卡請來謝霆鋒、趙薇、容祖兒、陳奕迅、任達華、黃秋生、王菀之、周秀娜及前EXO成員鹿晗等放笑彈,星光熠熠!

文:影視組

鍾意就快D Share啦!