掃呢頁CODE去手機

2015年2月22日 星期日

單親媽媽趙頌茹 羊年重新出發 趙頌茹,




趙頌茹寄望新年新開始,與兩個女好好生活。

next 1/1 pre

趙頌茹大爆囡囡好為食。

next 1/1 pre

趙頌茹

next 1/1 pre

藝人趙頌茹(阿Yu)今年首次以單親媽媽的身份過年,雖然生活有所改變,但她表示新年仍然是休息的日子,又提到小時候會比較重視新年:「我大概八、九歲開始就好期待新年,因為可以逗利是!」提到家中過年的習慣,阿Yu表示新年的第一餐必定由她的父親下廚,而母親就會為她添置新衣服。

而現已成為人母的阿Yu就認為過年不只要帶兩個女兒去拜年,更要教導她們新年的意義,她謂:「我哋其實唔係有好多親戚可以去拜年,同埋我覺得新年最重要係畀小朋友知道,上年已經完結喇,嚟緊要安心讀書,呢個係一個重新出發嘅位!」

阿Yu表示過年會買很多小食放在全盒裏,但透露女兒非常嘴饞,令她非常頭痛:「我哋有個糖果盤嘅,我個細女佢竟然識自己拆開個包裝紙,再自己食埋,但食太多甜嘢佢會有好多痰!」她又謂自己平日喜歡種不同顏色的花,全都是女兒喜歡的顏色,而新年亦打算買水仙回家。問到會否帶女兒去行花市?她說:「一直都有去旺角行花市,但真係太多人,又要湊住兩個囡,所以都係行屋企附近細啲嘅花市就算!」至於今年新年缺少了另一半會否覺得有遺憾?她就坦言不會想太多,覺得做人應該要向前望!

鍾意就快D Share啦!