掃呢頁CODE去手機

2015年2月23日 星期一

大牌阻飛機起飛?G.E.M.發炮反擊 G.E.M.,G.E.M,鄧紫棋,




不甘遭誤會,G.E.M.微博反擊大牌論!

next 1/1 pre

G.E.M.回覆網友。

next 1/1 pre

G.E.M.唔止會同人講加油,仲會同自己講加油。

next 1/1 pre

今本係本命年犯太歲嘅國際漿G.E.M.,是非由馬年帶到嚟羊年,日前佢公司嘅工作戈人員搭飛機去美國,為佢喺當地嘅巡唱做準備,被指耍大牌拖累全機乘客等足一個鐘先有得起飛!本來官方係冇回應事件,但不斷被網民攻擊嘅G.E.M.,尋晚終於沉唔住氣喺微博留言反駁指控:「我的工作人員沒有拒下飛機。她因嘔吐被要求下飛機時,只是詢問下班飛機什(甚)麼時候、有沒有座位。而航空公司要求她下飛機,當然是要卸行李,正常程序。最可笑是指責他們行李多。他們各自提早三小時去辦check-in,而且完全依照規定付額外費用。如果他們為誰帶來不便,我深感抱歉。但這當中到底哪裡(裏)大牌了?」

尋晚發完炮,今日G.E.M.再喺微博呻苦,更表示前面嘅路再辛苦,都唔會放棄:「面前的路不一定每天都是康莊大道,但只要堅持,我們還是能一直前進。踏實走每一步,過程無論多艱辛,始終會到達終點。一定不要放棄!而我是無論如何都不會放棄!」

鍾意就快D Share啦!