掃呢頁CODE去手機

2015年3月1日 星期日

洪永城密謀帶唐詩詠露營 唐詩詠,洪永城,BKD_S,




藝人洪永城(Tony)和歌手林奕匡(Phil)昨日出席《MINI Getaway 2015汽車露營》,去年11月曾到塔門露營的Tony,未有與緋聞女友唐詩詠結伴同遊,他說:「都想同女朋友、屋企人去露營,佢(詩詠)對Camping冇興趣,我都希望可以同佢一齊做多啲戶外活動,希望佢配合到我!」對於被詩詠投訴未有向其家人拜年,Tony謙虛地說:「要學習吓,學習吓做呢啲。(怕見家長?)因為之前病咗,夾唔到時間!(會補番?)會!但聽日又要去印度出席活動。」

洪永城(左)與林奕匡即席示範「露營」,幾時拖唐詩詠去先?

另外,憑一曲《高山低谷》人氣急升的Phil在頒獎典禮上被發現與容祖兒私底下密斟,問到祖兒是否找他合作?他說:「初頭係傾偈,之後佢話想我寫歌畀佢,我會盡力。」

洪永城(左)與林奕匡即席示範「露營」,幾時拖唐詩詠去先?

鍾意就快D Share啦!