掃呢頁CODE去手機

2015年3月29日 星期日

富家女變公屋妹 孝順吳若希曾服藥自殺 吳若希,





其他影片:>>






吳若希媽咪今日踩單時被汽車撞至昏迷入院。一向侍母至孝嘅吳若希擔心到喺醫院喊爆,而佢嘅身世本身亦相當坎坷。

在福建出生的吳若希,父親本來內地經營酒店,但她七歲時父親生意失敗,搞到要破產。10歲時,佢就同媽咪細佬、公公婆婆移民香港,由二千呎大屋變成屈居四百呎公屋。

據知吳若希侍母至孝,讀書時為減輕家庭的經濟壓力,每日要步行半個鐘返家食飯,慳番吃飯錢。平日想食一餐大家樂,都要捱足一星期面包,才儲到錢食快餐店。

而戀愛至上嘅佢,13年曾自爆因為抑鬱而吞安眠藥企圖自殺,而當時係佢同大5年男友分手冇幾耐發生嘅事。

不過就嚟23歲嘅佢,今年年頭以《越難越愛》獲金曲金獎,一夜爆紅,依家又拍埋大台劇,歌視兩棲,生活富貴。住喺月租4萬嘅何文田君頤峰,出入更以價值80萬嘅Range Rover代步,果然叻女。
鍾意就快D Share啦!