掃呢頁CODE去手機

2015年4月28日 星期二

傳鍾嘉欣為出雪櫃 扮同伍允龍分手 嘉欣,伍允龍,鍾嘉欣,



早排有報導指伍允龍入行咁耐都唔爭氣,事業平平,乖乖女鍾嘉欣終於頂唔順,提出分手;早喺王祖藍結婚時,兩人已經正式分手,雖然婚宴同場,但一句偈都冇傾過。不過,今日就有雜誌話兩人係假分手,鍾嘉欣為求出雪櫃,再受力捧,於是有人刻意放風,話佢兩個分手;冇耐嘉欣嘅工作就接踵而來,可以再次錄新歌,又有得唱《武則天》插曲,仲安排返內地同祖藍拍新劇《哪咤》。

報導指,過去嘉欣因為太高調支持男友,出席首映禮,又喺微博度撐伍允龍,搞到向來好錫佢嘅星夢娛樂老何哲圖好唔高興,於是改捧「典解嘅」吳若希,佢就被打入冷宮。

向現實低頭嘅鍾嘉欣,今年初決定同伍允龍轉地下情,報導話佢哋根本仲好Sweet,不但冇冷戰過,更加冇分過手咁話。事實是否如此,就只有當事人先知,不過,既然冇分手,喺只有圍內人出席嘅王祖藍婚宴裏面,又何須搞到連偈都唔傾呢?
鍾意就快D Share啦!