掃呢頁CODE去手機

2015年4月21日 星期二

青雲「凍薪」影帝 仲要捱打 青雲,劉青雲,



好戲之人劉青雲繼2007年後再奪金像影帝!出爐影帝青雲賽後孖老婆郭藹明連走兩場慶功,自爆因工作早已落實,故奪獎後不但冇加片酬,更將被「打」一身!至於連奪新演員及女配角獎的王菀之於慶功前先向男友報喜!

青雲再贏得金像影帝,郭藹明三度吻賀老公!

曾江(右)勇奪男配角後High足成晚,與青雲齊齊祝酒報捷。

出爐影后趙薇感謝觀眾支持。

繼2007年初嘗「金像影帝」滋味後,現年51歲的劉青雲前晚再憑電影《竊聽風雲3》於《金像獎》頒獎典禮再贏「最佳男主角」殊榮,賽後與太太郭藹明連走兩場慶功宴,席上三度獲太太送吻祝賀。提到於台上冧爆向太太說「每次當我揸太空船唔知去到邊,你總有辦法令我安全返到地球」,令女觀眾大為讚嘆,青雲說:「呢番說話我唔準備去解釋,聽到點就點入面多謝邊個就邊個,係需要咁樣互相鼓勵。」問到太太每次陪他出席頒獎禮時總愛穿綠色裙,是否旺夫顏色?青雲笑說:「呢啲係女仔先留意到!」又透露近日與謝霆鋒合作新戲,故未必再慶祝。

墊Pad扮胸肌

再度榮登影帝寶座的青雲,自爆因工作一早落實,故贏獎後冇加片酬,更要被「打」一身!相隔20年再拍動作片的他,下月將到杭州開拍陳木勝執導電影,青雲說:「我從來都唔係拍打戲,今次仲要打得幾甘,真係要訓練吓!到時要對住彭于晏同吳京,佢哋知我唔打得都會就我,咁我又唔需要練到朱古力身形,因為到時會墊Pad!」特別的是,吳鎮宇於微博爆兒子貼中青雲贏影帝,因他貌似美國總統奧巴馬!

曾江不言休

至於「最佳男配角」則由老戲骨曾江奪得,他出席慶功宴時仍心情激動,對演戲近六十年仍有人賞識,深懷感恩,更揚言不言休:「劇組好照顧我嘅,拍8個鐘就收得工,寧願拍多日,咁我點解要退休呢?」

競爭激烈的影后寶座最後由內地女星趙薇憑電影《親愛的》奪得,賽後即會合君如及導演陳可辛慶功,昨日還在微博再度發表獲獎感受,更點名多謝陳導。而同片的內地男星黃渤雖然失落影帝寶座,但仍在微博祝賀趙薇。另外,無綫前晚直播頒獎禮,平均收視23點,最高收視為26點,平均收視比上星期同時段升4點,但跟去年直播相比則下跌2點。 

青雲再贏得金像影帝,郭藹明三度吻賀老公!

曾江(右)勇奪男配角後High足成晚,與青雲齊齊祝酒報捷。

出爐影后趙薇感謝觀眾支持。

鍾意就快D Share啦!