掃呢頁CODE去手機

2015年4月21日 星期二

周嘉儀要搵前輩張寶華黃婉曼指教 黃婉曼,周嘉儀,嘉儀,



【短片】【三代新聞小花同場】周嘉儀要搵前輩張寶華黃婉曼指教

2015-04-21 03:11:00



其他影片:>>






【三代新聞小花同場】周嘉儀要搵前輩張寶華黃婉曼指教

張文慈、Rosemary、谷祖琳與三代新聞小花張寶華、黃婉曼及周嘉儀,今日於W Hotel出席首飾品牌周年晚宴,周嘉儀一身淺紫色入膞連身裙現身,最終不敵大露背的黃婉曼。

周嘉儀透露自己首次出席品牌活動,笑言自己打扮後效果不錯,問佢有冇跟兩位前輩分享出席活動心得?佢話:「嚟到見到佢哋,好開心,都想搵佢哋指教下,畀下意見。」問佢會否同黃婉曼分享喺電視台嘅辛酸史?佢話:「又唔可以話辛酸,問吓出嚟有乜嘢要留意。」

一身低胸長裙現身嘅張文慈,俯身拾起跌咗落地嘅貼紙,伸脷露bra成功搶鏡,提到娘家亞視快將停牌,問佢會否覺得係老闆玩死亞視?張文慈話:「直情係!呢個係好多人知道嘅事實。聽過好多人想落廣告,但係就畀人天價拒絕,行政嘅嘢我真係唔識。」



(攝影:藍文浩)



丁子高同Rosemary



黃婉曼



周嘉儀同黃婉曼



周嘉儀



加埋張寶華,係三代新聞小花!



張文慈俯身執貼紙成功搶鏡



呢個玉背....



原來係美魔女羅霖



王馨平

鍾意就快D Share啦!