掃呢頁CODE去手機

2015年4月21日 星期二

大劉母離世 訃文冇名 甘比冇回應 甘比,劉鑾雄,大劉,



【短片】大劉母離世 訃文冇名 甘比冇回應

2015-04-21 03:09:00



其他影片:>>






大劉母離世 訃文冇名 甘比冇回應 甘比冇回應

大劉劉鑾雄母親葉淑婉上周四離世,亨年94歲,大劉丁母憂,今日中午如常到福臨門午膳,大約下午一時左右,大劉帶同女兒秀融、紅顏知己甘比、囝囝Joseph Junior一齊離開酒樓,大劉身穿深藍色T恤、黑色外套與西褲,而甘比及秀融亦穿上素色服裝。

各人離開時都目無表情,平日總是照顧女友及仔女先上車的大劉,今日就先行上車,同秀融先上七人車,隨後的甘比則同囝囝上另一房車離開。

大劉向來侍母至孝,今日離開福臨門時,被問到心情好返未?母親後事怎樣安排及以甚麼形式舉行?大劉都沒有回應,並匆匆上車。

由於今日有報章刊出訃文,寫上孝男劉鑾雄及劉鑾鴻,惟未見呂麗君、甘比陳凱韻名字,只寫上其子女之名,記者見甘比就問她為何其姓名未有出現在訃文上?甘比則沒有回應。



大劉以素服外出。(攝影:陳俊強)



見大劉一臉憔悴。



由甘比抱住「mini大劉」!



鍾意就快D Share啦!