掃呢頁CODE去手機

2015年4月20日 星期一

金像獎:陳小春懶理被彈口窒窒 小春,陳小春,



陳小春直言好評負評都冇睇,所以就當冇事發生。

next 1/1 pre

不過陳小春就承認準備不足。

next 1/1 pre

陳小春強調自己冇喺台上爆粗。

next 1/1 pre

尋晚金像獎由陳小春(左起)、楊千嬅同林家棟做主持,但小春就畀網民話表現欠佳。

next 1/1 pre

陳小春出席新劇記者會,講到新劇由太太出任監製,問到他的身酬可是直接傳入太太戶口?小春笑謂:「呢啲你要問佢,其實錢事小,佢係幫到香港藝人可以多啲工作機會有工開。」另外,講到出任金像獎司儀,被指說話口窒窒又忘記對白,可有為劣評唔開心?小春說:「搵得我嚟就知我係咁,要口齒伶俐好多人都可以,自己就做得好開心,咩負評,正評我不嬲都唔理。(唔介意畀人咁話?)我都冇睇,冇睇就冇(國語太爛,疑似爆粗,嚇親林家棟?)點會,白癡咩,喺台上點會講粗口。」可覺得今次做司儀是準備不足?小春承認都是,因是在個多星期先被邀請做司儀,而期間他要在深圳工作,這星期都是香港內地兩邊走。若明年再邀他做司儀可會答應?小春謂:「都會做,但要多啲準備時間係真嘅。」

鍾意就快D Share啦!