掃呢頁CODE去手機

2015年4月21日 星期二

張文慈露Bra殺退小花 張文慈,BKD_S,



張文慈露Bra殺退小花



其他影片:>>






張文慈露Bra 殺退3代新聞小花

張文慈、陳法蓉、Rosemary與三代新聞小花張寶華、黃婉曼及周嘉儀,昨日於W Hotel出席首飾品牌的周年晚宴,一身低胸長裙現身的張文慈,俯身拾起掉在地上的貼紙,伸脷露bra成功搶鏡,提到娘家亞視快將停牌,問她會否覺得是老闆玩死亞視?張文慈說:「直情係!呢個係好多人知道嘅事實。聽過好多人想落廣告,但係就畀人天價拒絕,行政嘅嘢我真係唔識。」



■張文慈俯身露Bra,成功搶風頭。

周嘉儀未學精

周嘉儀一身淺紫色入膊連身裙現身,最終不敵大露背的黃婉曼。周嘉儀透露自己首次出席品牌活動,笑言自己打扮後效果不錯,問她有沒有跟兩位前輩分享出席活動的心得?她說:「嚟到見到佢哋,好開心,都想搵佢哋指教下,畀下意見。」問她會否跟黃婉曼分享在電視台的辛酸史?她說:「又唔可以話辛酸,問吓出嚟有乜嘢要留意。」

採訪、攝影:藍文浩



■周嘉儀(右)及黃婉曼以新聞小花組合現身。

鍾意就快D Share啦!