掃呢頁CODE去手機

2015年4月13日 星期一

Louis杯麵魔術被轟抄橋



Louis杯麵魔術被轟抄橋



其他影片:>>






穿崩片引發行家爆大鑊 Louis杯麵魔術被轟抄襲

魔法王甄澤權(Louis)在街頭表演杯麵魔術,被網友拍片直擊穿崩斷正,有港版大衞高柏飛之稱的Louis成為眾矢之的,昨本報連環收到讀者爆料,澳門魔術師劉寶明指控Louis涉偷杯麵橋,怒插Louis的做法令人憤怒;有網友去年已直擊Louis表演街頭魔術搵人做媒,甚至有網友踢爆他在美國Abbott Magic比賽獲冠軍,其實小朋友和老人家都可參加,並非職業魔術師比賽。

現年32歲的魔術師甄澤權憑無綫節目《街頭魔法王》成功上位,成為受歡迎的魔術師並於拉斯維加斯、香港巡迴表演。不過,日前他在節目變杯麵不慎被網友直擊穿崩,慘變網民嘲笑對象,昨本報更收到多位讀者爆料,澳門魔術師劉寶明更聲稱是杯麵魔術的原創表演者,於2011年在台灣TMA魔術大會已公開表演,狂轟Louis有抄橋之嫌。



【昨日】

■本報連續兩日追訪Louis,昨他返元朗工作室時為抄橋解畫。

攝影:徐錦池



【原創片段】

■魔術師劉寶明聲稱是杯麵魔術的原創者,自己於2011年在台灣的魔術大會已公開表演,怒插Louis抄橋。

互聯網圖片



【魔術穿崩】

■Louis在便利店表演街頭魔術,不慎被網友直擊穿崩拍片(右圖)放上網。

行家:條橋劉謙幫我諗

兩個魔術都是將杯麵由冇變有,構思相似,劉寶明昨在電話勁插Louis:「呢條橋係劉謙幫我諗,佢想用番都問過我,當年Louis去台灣參加魔術活動,佢有顧問喺後台做工作人員,有可能睇咗呢個比賽。」劉寶明投訴Louis偷橋變杯麵,他說:「我有問佢點解,佢話咁啱得咁蹺。魔術界百分之九十九相似係好差行為,抄橋會俾人唾罵,令人憤怒。」

Louis於2010年在美國Abbott Magic比賽獲冠軍,劉寶明不屑說:「呢個比賽有兩個運作形式,一個係主辦覺得好掂畀獎,如劉謙、大衞高柏飛都攞過,另一種係畀10萬蚊港紙可以買到。」有讀者亦爆Louis參加的這個比賽,其實是美國Colon小鎮搞的魔術節,老人家和小朋友都可參加,2009及2011年的冠軍都是小朋友,踢爆Louis吹到自己超勁的大話;還指Louis曾參加香港魔術家協會的舞台公開大賽,結果卻名落孫山。

昨本報向魔術家協會會長Albert求證,他承認:「09年Louis參加過我哋協會比賽但攞唔到獎,而美國嗰個只係一般比賽,唔係國際性,呢個比賽有兩個獎項,一係由評審覺得你掂頒獎,另一類係Louis參加嘅上台表演。」除了杯麵被踢爆穿崩外,亦有網友早於去年節目錄影第一輯時,已於街頭拍到Louis變魔術搵人做媒兼失手,當時工作人員叫停指有穿崩位,更叫做媒的人要投入些。

本報連續兩日到位於元朗的工作室追訪Louis,對於被劉寶明投訴偷橋,Louis解釋:「我唔係好熟佢,我冇睇過佢啲魔術,絕對冇可能。」問杯麵魔術是否他原創?Louis說:「係,但有時其他魔術師做過呢,咁一定會有,因為我哋可以買番嚟做,會去改良。」

至於被指在美國參加的魔術比賽有誇大之嫌,他說:「呢個比賽係一個踏腳石,好多出名魔術師都參加過,如大衞高柏飛、Lance Burton,唔係一個冇人識嘅比賽。」有質疑他的魔術是用鏡頭呃人,小朋友都做到,他說:「其實用鏡頭就位,魔術有時好多位可以睇到,所以安排觀眾邊個角度睇魔術,係魔術師嘅技巧。」至於有網友影到做媒,他說:「拍時一定會試機位先,覺得做得唔係咁好,我哋再嚟多次拍番好少少。」



■Louis於2010年獲美國Abbott Magic冠軍,但有網友爆該比賽並非職業魔術師比賽,小朋友亦曾攞過冠軍。



■Louis曾揚威歐洲及美國,先後獲得多個獎項。

Louis:好唔開心

對於杯麵魔術被踢爆穿崩位,他說:「好唔開心,呢個唔係正常睇魔術角度影嘅片,當然唔可以完全怪晒人哋,自己都疏忽冇留意到。」問之後表演會否硬性清場或落黑布?他說:「如果街頭表演咁樣清場更加冇咗意思,我哋會多啲注意呢啲位置,同埋設計上再做好啲。自己對團隊有啲抱歉,一分鐘魔術可能用咗十幾日研究。」

採訪、攝影:徐錦池、畢紹基、黃曉程



【前晚】

■Louis前晚在工作室外受訪,坦言對杯麵魔術被踢爆感到唔開心。



■有網友去年已拍到Louis在街頭變魔術要搵人做媒。互聯網圖片

【網友熱話】秋生:只好話道行未夠

Louis的杯麵魔術「施法」過程被踢爆,當事人跟同為主持的阿Bob已分別作出回應,至於網友們就有咁嘅反應。

反:【黃秋生】

魔術俾人踢爆,預咗㗎啦。踢爆嘅人亦冇所謂道唔道德,只係扼殺咗其他人嘅快樂。魔術師只好話自己道行未夠。(一般人冇必要守魔術師守則)



反:【Lau Joe】

直接原因是冇自知之明,唔夠班做街頭表演魔術,只適宜做鏡頭下表演,有問題可剪輯。

反:【Moonkee Yip】

高強嘅魔術師,唔會畀大家睇到穿崩,但呢個《至尊街頭魔法王》喺街嘅人會睇到穿崩,實在離奇。

撐:【Angus Chan】

公平啲講,個魔術如果喺後面睇都會穿啦,只係工作人員疏忽啫,咁又點算得真係穿崩呢。

撐:【Suk Wa】

識法何必破法?娛樂嚟啫,你估真係有超能力咩。

撐:【Vincent Ng】

人哋花咁多心機去做魔術,你哋使乜咁認真,人哋都係畀免費娛樂大家啫,係人都知魔術係假,明知假你都要走去識穿人,畀個魔術識穿大獎你好唔好,超無聊。

鍾意就快D Share啦!