掃呢頁CODE去手機

2015年6月23日 星期二

嘉欣當老公面色誘學友 學友,鍾嘉欣,嘉欣,張學友,



張學友與林嘉欣主演的英皇電影《暗色天堂》昨日在數碼港舉行開鏡拜神儀式,是兩人繼13年前的電影《男人四十》後再度合作,英皇老闆楊受成博士和行政總裁利雅博亦有出席。《暗》片由嘉欣老公袁劍偉執導,嘉欣及學友在片中不乏親熱鏡頭,更需要在老公面前色誘學友,但學友笑稱不尷尬:「我都有同導演講,話佢在場我會尷尬,不過身為導演,又點可以唔在場?所以我冇理佢,照演!」嘉欣亦大讚學友做足功課,表示當初接到劇本時認為角色非常適合學友,她說:「上次幫佢拍MV,已經求咗佢好多次!」

嘉欣在新片中色誘張學友,唔知老公袁劍偉有冇呷醋?

學友促成林嘉欣夫婦與楊受成合作。

黃秋生在片中飾演學友的辯護律師,只客串兩天,提到最近頻頻客串電影,他自嘲:「我以前就係工程師,依家就好似地盤散工,年紀大喇,邊度有工開咪去邊度囉!」

而在片中暗戀學友的衛詩雅稱為了代入角色,在片場喪叫學友做「杜牧師」,她笑說:「有時我唔在場,啲工作人員都話似有幻聽,聽到我嗌杜牧師!」

嘉欣在新片中色誘張學友,唔知老公袁劍偉有冇呷醋?

學友促成林嘉欣夫婦與楊受成合作。

鍾意就快D Share啦!