掃呢頁CODE去手機

2015年7月4日 星期六

Regen遇電話騙案 報警求助 Regen,張惠雅,



電話騙案時有發生,今次輪到歌手張惠雅(Regen)不慎中招!大清早接到騙徒假冒速遞公司來電,仍在睡夢中的她「矇查查」地將身份證等個人資料告知對方,清醒後才知「賴嘢」,即急急到警署報案。

遇電話騙案的Regen,昨午到東涌警署報警求助。

Regen在Facebook詳述因未瞓醒而自洩個人資料的經過。

騙徒的手法層出不窮,而且緊貼時事,近日有不法之徒瞄準港人熱衷網上購物,於是假扮速遞物流公司,以「釣魚」方式致電受害人騙取個人資料。最新的苦主竟是前組合HotCha成員Regen,昨晨她在Facebook發表長文講述被騙經過,表示接到操普通話、自稱是速遞公司員工的來電,指她有郵件,然後問她全名和身份證號碼。

訛稱包裹內地扣查

大清早被來電吵醒的Regen,由於未瞓醒,所以矇查查地乖乖向對方奉上珍貴的個人資料:「有個電話話我有郵件,要查詢就按0,然後一個男人接聽,問我名同身份證,我好愚蠢咁講晒出嚟。」然後對方又指她上月寄出一個包裹,在深圳被扣留,內裏發現有十多本護照嚇到呆咗,對方更堅持要幫她將電話轉駁到上海公安報案。愈聽愈覺不對路的Regen掛斷電話,但有感已將全名、身份證及電話號碼給予對方,於是留言寫道:「好恐怖,我係咪會賴嘢!」不少人留言指她遇上騙徒,建議她盡快報警。

而昨午Regen親身到東涌警署報警求助,事後她受訪時說:「因為我冇為意,接通電話係個講普通話嘅男人,成件事我覺得好真,因為我以前試過網購,都係嗰間速遞公司送貨,所以佢問我全名同身份證號碼核對資料,我好低能咁講晒,連屋企電話都講埋。」後來當對方稱其包裹被扣查,又稱查到當中有十多本護照時,她才心知不妙,向對方聲稱要報警:「佢好似有小小淆底,奇奇怪怪,話要我打去上海公安報案,加上我又聽唔清佢啲普通話,唔知佢係咪心虛,少少唔耐煩,我就話唔講,收佢線。」

幸保銀行戶口號碼

「清醒」後的Regen細心回想,一般網購即使要核對身份,只需證件上最後三個數字,她笑說:「知自己賴咗嘢!希望大家都留意吓呢啲新聞,呢排我做嘢冇乜留意警訊,唔知道有呢啲騙案。」又解釋當時因「神志不清」才中招:「因為畀電話嘈醒,朦朦朧朧先答佢問題,第一次遇上呢啲騙案,都唔係蠢呀!我都冇畀(銀行)戶口冧巴佢,不過都係報警安全啲。」

遇電話騙案的Regen,昨午到東涌警署報警求助。

Regen在Facebook詳述因未瞓醒而自洩個人資料的經過。

鍾意就快D Share啦!