掃呢頁CODE去手機

2015年8月10日 星期一

「騙徒」借阿倫之名 鄧詠雪被誘上房騙財 阿倫,鄧詠雪,譚詠麟,



鄧詠雪被疑似騙徒呃走近四萬元,更被誘上房!

next 1/1 pre

鄧詠雪是舞蹈員出身。

next 1/1 pre

之後轉型做歌手,加入跳唱組合HunterZ。

next 1/1 pre

有一名自稱是太陽娛樂高層的Garry訛稱簽鄧詠雪過檔太陽娛樂。

next 1/1 pre

好友莊端兒勸鄧詠雪報警。

next 1/1 pre

鄧詠雪在莊端兒陪同下到警署求助。

next 1/1 pre

鄧詠雪曾以舞蹈員身份跟隨「左麟右李」巡唱走埠演出。

next 1/1 pre

譚詠麟間接助鄧詠雪揭穿謊言。

next 1/1 pre

太陽娛樂文化發出聲名。

next 1/1 pre

現年25歲的鄧詠雪(Suetzi)舞蹈員出身,之後轉型做歌手加入蕊蕊為首的跳唱組合HunterZ,但因發展未見突破,一心想飛上枝頭變鳯凰的她,慘成疑似騙徒的「獵物」,先設局騙財後,後再施計打算騙埋色,實行財色兼收。

Suetzi於上月20日在網上有一名自稱是太陽娛樂高層的Garry接觸她,對方訛稱簽她過檔太陽娛樂,Suetzi看其FB有此職銜天真地信以為真,相隔兩日後相約見面,對方藉詞要幫她處理與舊公司解約費及律師費用等各種藉口,短短兩周Suetzi與Garry多次見面,並前後「送上」近四萬元給對方。期間男方藉詞簽約,兩度邀Suetzi到酒店房,及一次上男方家中過夜,Suetzi當時統統拒絕對方才不致失身。

Suetzi是因為男方曾在她面前展示與譚詠麟(阿倫)的合照,並在她面前訛稱與阿倫通電話,說阿倫答應「力撐」她。由於Suetzi曾以舞蹈員身份跟隨「左麟右李」巡唱走埠演出,因而認識阿倫助手,她致電阿倫助手查問,始知阿倫根本不認識所謂「Garry」,才恍然大悟自己誤墮疑似騙局。

Suetzi親述事發經過

東窗事發後,Suetzi由好友張致恒女友莊端兒及男友人陪同下往尖沙咀警署報警求助,警方以詐騙案件作處理。Suetzi在警署門外痛斥自己太蠢:「真係太傻太天真,畀人呃咗錢,仲斷送咗自己事業啦。」Suetzi講述被疑似詐騙經過:「喺網上見到佢話想搵人拍廣告,我就答應咗,就開始WhatsApp溝通,亦約咗出嚟見面,當時佢話自己係太陽娛樂嘅職員,問我有冇興趣過檔,佢offer啲條件好好嘅,又話捧我,會幫我出歌呀。」

之後對方用不同理由推遲簽約,Suetzi說:「話Paco(太陽娛樂揸Fit人黃柏高)唔得閒,又話Paco信嘅師傅話我時辰八字今日唔簽得,聽日先簽得,自己都開始覺得可疑。」對方又要她換電話卡,禁止她與外界聯絡,聲稱怕她簽約一事令舊公司煩她:「我諗諗吓冇理由會咁樣,我咪翻查佢資料,發現太陽娛樂出咗個聲明,話Garry根本唔係佢哋職員。」

被騙近四萬元

Suetzi稱當日對方以處理舊約為由,說她要負責部分律師費:「都多㗎,畀咗三萬左右,佢仲搬埋譚詠麟出嚟,話同譚校長好熟,遲啲美加站巡唱預埋我,但要我畀機票錢及其他費用近萬。(點解唔同校長求證吓?)因為佢喺我面前打畀校長,佢做戲做得好足,咁咪信咗囉,今日我搵譚校長助手求證,但我知得太遲,我太蠢」問對方可有向她摸手摸腳?Suetzi無奈說:「有摸到手囉!同埋想呃我上酒店囉!第一次係話聽日會搞記者會,怕我遲到,所以安排咗間房喺酒店叫我瞓一晚,第二次又話Paco喺澳門開生日Party,叫我帶埋衫留宿一晚,又有次叫我上佢屋企錄音,三次我都拒絕咗冇去。」

問到警方如何處理?Suetzi指警方將此案列為涉詐騙案:「錢嘅損失事少,我唔希望佢害其他女仔。」可聯絡得到Garry?Suetzi坦言:「佢頭先係咁打畀我,因為我用番自己個電話卡,我冇再聽,佢亦冇留言。」她承認這次是很大教訓,失去近四萬血汗錢,還喪失一部電影女主角機會,可謂「雙失」。

莊端兒勸報警

至於其好友莊端兒勸Suetzi報警,莊端兒謂:「因為佢有排失蹤咗,我好擔心佢,但Suetzi突然聯絡番我,話畀人呃咗,我叫佢報警,錢未必追得番,最少要畀知人有呢啲事。」

而記者曾致電找Garry,但多個電話號碼都未能接通,其中一個成功接通卻未有人接聽。而以Suetzi提供的資料,在fb尋找到這個Garry的用戶名稱,並以太陽娛樂高層職銜自居,但到晚上已取消帳戶。

鍾意就快D Share啦!