掃呢頁CODE去手機

2015年8月10日 星期一

陳智燊20卡鑽戒私有化宋熙年 宋熙年,陳智燊,

左起:陳智燊向宋熙年求婚,宋家成員作見證。

陳智燊20卡鑽戒私有化宋熙年

無綫藝人陳智燊(Jason)與前華姐冠軍宋熙年(Sarah)撻着多時,直至去年Sarah 29歲生日始公開戀情!今年Sarah生日前夕,Jason自製驚喜「人肉速遞」到澳洲,在女方父母面前下跪求婚,令Sarah感動得含淚答應,並大晒「20卡」閃爆婚戒,在30歲生日前夕宣布「封盤」,至於Jason自爆計劃生夠四個!

陳智燊(Jason)近年獲力捧劇接劇忙個不停,但仍不時與女友宋熙年(Sarah)出雙入對,高調晒恩愛。Jason得知Sarah將回澳洲為宋父慶祝生日,正忙拍新劇《愛情食物鏈》的他,特地向監製徐正康請假,秘密早機去晚機返飛往澳洲炮製「求婚驚喜」!

陳智燊向宋熙年成功求婚,婚期雖然未定,他已計劃將來生夠四個。
  • 陳智燊向宋熙年成功求婚,婚期雖然未定,他已計劃將來生夠四個。

癡癡地等「(火羅)爆」

Jason回憶這短短半天的行程時笑說:「知道熙年一定會去某間餐廳同爸爸慶祝生日,於是早佢一班機去到餐廳門口等佢,拎住紮花喺門口等。(唔同佢家人夾定?)本身都想同佢妹妹夾,但驚夾唔到好尷尬,自己企門口等畀佢驚喜。」當Jason在正門癡癡地等時,未料Sarah卻從停車場直上餐廳,撞破他的求婚妙計:「佢哋入到餐廳見到我企喺門口,佢爸爸仲話:『嗰個咪係Jason?』真係超尷尬!」愛郎突然現身,Sarah又驚又喜,步出餐廳時Jason即送上鮮花並跪地拿出鑽戒向她求婚!

Jason坦言求婚過程緊張:「緊張過拍嘢,好唔流暢咁將心底話講晒出嚟,人哋成日話求婚好浪漫,估唔到自己做時會超級緊張。(點解揀呢個日子求婚?)當住佢爸爸媽媽面前有意思啲,當完成晒之後好似發緊夢咁,好唔真實,嗰日一切都好趕、好快。」

難忘的生日禮物

已返港的Sarah被男友突然現身求婚,直認驚喜:「因為Jason忙於拍劇,所以我一個人去悉尼同屋企人慶祝,點知佢早有安排,瞞晒所有人,非常細心,好感動!呢個生日十分難忘!(滿意呢份生日禮物?)其實呢份係爸爸嘅生日禮物,求婚當日係爸爸生日,對佢來說是一份好大的驚喜!(宋爸爸對未來女婿有咩評語?)佢當日笑到見牙唔見眼,應該幾滿意。(求婚戒指有幾卡?)哈哈!二十個卡,因為我笑到卡卡卡……。」

婚後計劃生四個

另外,Jason昨晚春風滿面的現身《愛情食物鏈》煞科飯局,問到鑽戒卡數時Jason笑言:「咁佢都收貨,當然唔會太細,戒指係我設計,佢比較粗心大意,所以用六爪設計,幾個月嚟我去咗幾次珠寶店,因為隻戒指有啲鬆要去多次。(幾時拉埋天窗?)我要儲錢擺酒,慢慢嚟啦,要按部就班!但自己都計劃兩年內,想打鐵趁熱。(趕生B?)我都鍾意小朋友嘅,如果Sarah肯,能力範圍內想生四個。」

文:影視組

鍾意就快D Share啦!