掃呢頁CODE去手機

2015年8月11日 星期二

Super Girls濕身透視拍廣告 仲要攀山企崖邊 Super Girls,



Super Girls濕身透視拍廣告 仲要攀山企崖邊

2015-08-11 17:30:00



女子組合Super Girls最近代言一間攝影器材公司,5位成員早前飛咗去位於南太平洋島嶼嘅天寧島取景拍全新廣告,當地氣溫有成30幾度,Super Girls攀山涉水兼日曬雨淋拍攝。

隊長Aka話:「最難忘今次喺我第一次喺機場禁區入面行catwalk拍攝。」Heidi又話:「其中一日喺酋長細灘嘅沙灘拍攝,首先要穿過一個岩石洞先可以到達,去到沙灘,感覺就好似置身仙境一樣!雖然我要落水濕身拍,但出來效果超靚!」Cheronna就喺水底暢泳,Jessica就要企喺萬歲崖邊拍,佢話:「嗰度有50層樓高,當日超大風,不斷有大浪打落礁石!」



Heidi



Cheronna



Aka



Jessica





Yanny

鍾意就快D Share啦!