掃呢頁CODE去手機

2015年9月30日 星期三

17女神Leslie三點式找數 女神,17,





其他影片:>>






直播app17昨日全面下架,有「17女神」之稱、現年23歲的林莉嫻(Leslie)昨來到將軍澳蘋果大樓的泳池旁接受專訪,她以網名「Leslielam@appledaily」玩17直播,半小時內最高峯超過34,000人睇過直播,並同時有逾3,500人收看,不過因為太多人同時瀏覽,人數超過17的負荷,不少人都只能看到黑畫面。早在直播前Leslie講明只要人數超過500人就會有「福利」提供,所以直播未幾Leslie已脫去外套,露出內裏的比堅尼上衣找數。

■Leslie剝衫騷比堅尼找數。 ■Leslie玩直播時應觀眾要求嘟嘴錫錫。

中招誤睇淫片

Leslie笑言在17看到最多留言是叫自己「除衫」,她說:「唔介意,覺得好搞笑,玩app時突然有人叫你除衫,都會覺得好好笑。通常我會話『好凍呀,除咗衫會冷親。』」對於近日17有色情片段流出,她自言亦中過招:「見到頭像個女仔身材好好,好奇click入去睇直播,點知入到去原來播緊4仔(色情片),即刻click走。」

Leslie表示一向喜歡下載不同app來玩,她說:「17玩咗一個禮拜左右,其實玩個app都係想有互動,可能有啲人想用一個隱形身份借呢個網嚟減壓。」她認為沒有肉體傷害到人還可以接受。對於玩app有錢收,Leslie目前賬戶約有123港元結存,她笑說:「冇朋友攞過錢,因為都係得我玩。聽過好似可以透過支付寶收錢,或者會用啲錢去淘寶買嘢。」

採訪:何永寧

鍾意就快D Share啦!