掃呢頁CODE去手機

2015年9月19日 星期六

陳嘉桓周嘉莉排排坐粉碎不和傳聞 陳嘉桓,周嘉莉,



陳嘉桓(左圖右)同周嘉莉極好傾,似乎冇因爭嘢做不和啵!

next 1/1 pre

陳嘉桓(右)表示只係因為接咗工作所以先換咗嘉莉做微電影主角!

next 1/1 pre

佢哋兩個又一齊研究產品!

next 1/1 pre

睇咩睇到咁開心呀?

next 1/1 pre

冼國林夫婦(前)帶埋啲「仔仔女女」出席素宴!

next 1/1 pre

素宴就係由導演陳德森(前排右)策劃!

next 1/1 pre

藝人陳嘉桓(Rose)、周嘉莉(Rachel)、沈良杰(Kitson)及阮頌揚(Brian)於國藝娛樂主席冼國林夫婦率領下出席慈善素宴,該素宴由導演陳德森籌劃,同場還有黃百鳴、溫碧霞、黃玉郎等,相當熱鬧!近日被指因爭工作而鬧不和的Rose同Rachel,首次同場,現場所見,二人坐在一齊密密傾,以行動粉碎不和之說!而問到不和傳聞,兩人更齊聲否認。

至於早前陳嘉桓主演的微電影《爸爸,對不起!》易角,變了嘉莉做主角一事,Rose則表示:「換角嘅原因,喺我拍咗少少之後,咁啱接咗一個旅遊節目要出埠做,而個微電影亦唔停得,所以就改咗由嘉莉去演,其實每一次演出都係一次好好學習嘅機會,能夠做過已經好開心。」

周嘉莉則直言能演出該微電影,機會難得,所以花了很多心機去研究角色。而經理人公司老闆冼國林則表示公司栽培藝人的資源,一向都是平均分配,不會有任何偏心。

鍾意就快D Share啦!