掃呢頁CODE去手機

2015年9月19日 星期六

少同金剛嗌交 蕊蕊自認小女人 蕊蕊,金剛,陳蕊蕊,



蕊蕊指自己現實中好少同金剛嗌交,多數佢都唔出聲嘅!

next 1/1 pre

好凶狠呀!

next 1/1 pre

戲中她與男友有金錢爭執,最後蕊蕊更以自殺迫男友就範!

next 1/1 pre

唔好咁(設計對白)

next 1/1 pre

我求吓你呀~(設計對白)

next 1/1 pre

我死畀你睇~(設計對白)

next 1/1 pre

好多血呀!好彩只係血漿嚟嘅啫~

next 1/1 pre

好彩只係血漿嚟嘅啫~

next 1/1 pre

金剛

next 1/1 pre

歌手蕊蕊早前為電影《舞可能》拍攝一場鎅手戲份 ,講述她與男友有金錢爭執,最後蕊蕊更以自殺迫男友就範,場面真實令人嚇一跳!問到是否一Take過?她說:「我表現幾好,但啲血漿流得太快,要重拍幾次先睇到效果。」

蕊蕊坦言戲中與男友經常吵架,問到現實又如何?她說:「現實中我好少係咁,對住男友我係小女人。(同金剛好少嗌交?)睇情況,多數我都唔出聲嘅。(有冇向金剛偷師?)都有問佢意見,特別係有場戲講我摑男友一巴,我都有問佢點樣打得真啲,又唔會打傷人。」

她又指今次拍電影十分開心,希望可以再接再厲:「因為自己都好鍾意拍電影,仲要係以跳舞為主,所以更加開心,未來都想繼續拍多啲。(想拍咩類型?)最好同番跳舞有關啦,如果唔係,其實做打女我都OK!」

「東網巨星」fb專頁:

以抵死角度,分析各大娛樂新聞,加埋識睇一定要睇嘅網民妙論,包保享盡「Fun」秒,快啲入嚟畀Like啦。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!