掃呢頁CODE去手機

2015年9月19日 星期六

馬國明爆粗片流出 網民激讚夠True 馬國明,



馬國明麻甩爆粗,但網民就讚夠真,話好正!

next 1/1 pre

馬國明話:「依家廿六、七點好X高!」

next 1/1 pre

馬國明接受電話訪問時就話唔回應喇。

next 1/1 pre

林敏驄(右)就笑稱把聲係吳家樂(左),又爆馬國明多女埋身。

next 1/1 pre

天然呆樣,冇得輸。

next 1/1 pre

早前同唐詩詠傳緋聞。

next 1/1 pre

之後又同黃心穎傳緋聞。

next 1/1 pre

林敏驄搭飛機時,抽乾劉浩龍,叫佢做「潔癖san」。

next 1/1 pre

無綫男神馬國明與音樂人林敏驄踢波時,竟「麻甩」爆粗!在林敏驄Facebook上載的短片中,清晰聽到馬國明話:「依家廿六、七點好X高!」之後林敏驄再問:「呢排搞咁多女?」馬國明又傻笑說:「我梗係喇!我哋呢啲...」短片便完結。雖然馬國明爆粗教壞細路,不過就無損男神形象,反而被網友激Like,有人留言話:「馬明男神。夠真。正。。撐!」又有人指馬國明講粗口好順口,聽落舒服,大讚他夠真性情,片段上載短短三日,截至晚上已有超過1.5萬網友觀看!

馬明被爆多女埋身

馬國明接受《東網》電話訪問,對於爆粗一事,他笑說:「我唔回應喇。(嬲林敏驄?)咁我又唔會嬲佢!」而身在日本的阿驄,接受《東網》電話訪問時貫徹其搞笑形象,他說:「我好肯定把聲唔係佢(馬國明),係吳家樂,後面有好多嘈雜聲。」他又大讚馬國明一向活潑,更指馬國明爆粗更好:「Man啲仲好,形象百變,唔使成日做小生!」而問到廿六、七點的意思時,阿驄踢爆馬國明多女埋身:「佢(馬國明)成日畀女點,點開都廿六、七個!咁多小生中,佢最多!」最後林敏驄再次強調:「我好肯定把聲唔係佢!」

其實馬國明表露真性情已非第一次,早年他在無綫頒獎禮上,當頒發視帝給黎耀祥時,就被拍得「天然呆」神情,他接受雜誌訪問時,又曾自爆會看AV,笑言:「我話冇睇你都唔信」,而在智能手機普及的年代,他依然堅持用黑白機,直言一向不愛追款式,覺得有必要用新功能才會買新機,建立起單純親和的形象。

林敏驄抽水停不了

另外,林敏驄為宣傳電影去了日本,他又上載了一段在飛機艙內寸爆歌手劉浩龍的短片,片中阿驄稱劉浩龍做「潔癖san」,明顯抽「污糟手」水,搞到劉浩龍即尷尬地叫「Cut機」!

鍾意就快D Share啦!