掃呢頁CODE去手機

2015年11月6日 星期五

男友包場慶生 胡杏兒訂婚賀36歲牛一 杏兒,慶生,胡杏兒,



胡杏兒同男友修成正果,聽日仲舉行訂婚派對,相信大家一定戥佢好高興。

next 1/1 pre

就係呢張比堅尼,燃起咗Phil對胡杏兒嘅愛火。

next 1/1 pre

自從公開戀情之後,杏兒同男友都愛得好大方。

next 1/1 pre

大家睇吓杏兒笑得幾甜。

next 1/1 pre

當日杏兒同男友上載呢張合照時,係狂放閃光彈嘅,當時佢哋已經講到非君不嫁、非卿不娶咁。

next 1/1 pre

杏兒榮升婚紗店老闆後,再榮升新娘子,真係恭喜晒。

next 1/1 pre

胡定欣之前出活動時,對於好姊妹杏兒好事近露咗口風。

next 1/1 pre

據知,胡說八道會嘅成員,左起胡蓓蔚、李施嬅、姚子羚、胡定欣同黃智雯,都已經知道杏兒定咗婚期。

next 1/1 pre

前無綫藝人、現加盟「GME中國」旗下的胡杏兒,與拍拖多年的舊愛黃宗澤分手後,感情乾涸了三年的她,與圈外金融才俊Philip Lee拍拖,二人一愛就十分激情,Philip更於社交網上公開杏兒女友身分。

二人戀情曝光始於杏兒與Philip被拍得於台灣咀嘴,愛「女」心切的Philip即時於社交網公開杏兒女友身份,大讚杏兒善良、體貼,當時已盛傳Philip已全得杏兒的心,並已向她求婚,但他事後作出否認。

一早認定對方

事實上,杏兒與Philip拍拖不久已認定對方,更不時傳出二人閃婚消息,雖然杏兒每次都作出否認,更表示有好消息定必會公開,不過據知二人早已定下婚期,身邊不少好友都知道,當中包括杏兒一班圈中好姊妹「胡說八道會」成員胡定欣、胡蓓蔚、姚子羚、黃智雯等。

港島餐廳包場慶生

《東網》早前收到杏兒將於今年年尾結婚的消息,之前杏兒與無綫不續約,亦正正是以「結婚」為由。而《東網》再收到消息,明日36歲生日的杏兒,會獲男友Philip送上驚喜,替她包場於港島一間餐廳舉行生日派對,更廣邀杏兒及自己密友到場,二人亦會即場舉行訂婚儀式,讓一眾身邊好友齊齊分享二人喜悅並送上祝福。這個生日訂婚派對,根本就是二人年尾婚禮預演。

胡定欣盼喜事

其實,杏兒好友胡定欣之前出席公開活動時,已預告杏兒生日有所舉動,但定欣因為要為新劇開工,故未能為好姊妹杏兒慶生。當問到是否杏兒最後一個單身生日,定欣亦笑住露口風謂:「咁睇吓當日有冇嘢宣布,有冇人送份大禮畀佢,其實最緊要愛人同佢慶祝,希望有啲喜事沖喜吓。」

尊重長輩依足圍村習俗

此外,原來Philip是沙頭角圍村人,杏兒今次嫁入李家,為尊重Philip家中的前輩,都會依習俗返圍村拜祠堂、祖先及燒大串炮仗旺一旺丁。不過對於結婚及返圍村的消息,杏兒回應時例牌否認,更謂:「有啲咁嘅消息我都好愕然,多謝大家關心,我之前都講咗好多次,一有好消息我一定會同大家講,大家唔好咁心急,你哋真係心急過我好多。」

「東網巨星」fb專頁:

每日Keep住推介最「精」最「趣」娛聞,只需數分鐘,即可化身娛樂通,茶餘飯後唔驚冇話題。想加入熱議最hit最爆娛聞行列?呢個專頁真係不Like不可。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!