掃呢頁CODE去手機

2015年11月6日 星期五

周董愛女「小周周」正面全身相曝光! 周董,周杰倫,



係咪好想知小周周到底咩樣呢?

next 1/1 pre

呢張相雖然睇唔清楚正面樣,但勝在夠溫馨。

next 1/1 pre

呢張相雖然有正面樣,但依然係睇唔清楚小周周個樣,因為畀佢隻手遮住咗,唔通佢同佢老竇一樣愛低調?

next 1/1 pre

周董話囡囡好似外婆,仲晒咗兩張細個嗰陣同外婆嘅合照。

next 1/1 pre

到底小周周會係咩樣呢?真係勁好奇。

next 1/1 pre

台灣天王周杰倫(周董)與昆凌於今年一月結婚後,七月誕下愛女「小周周」,近日更為愛女擺百日宴。今日,周董更透過官方臉書及微博,分享一家三口的全身合照,不過咪以為「小周周」真面目終於曝光,細心啲睇張相,會發現小周周好「巧妙」咁用隻小手遮住咗個小臉,即係真面目暫時仲未曝光,搞到網友都大嗌好失望。

周杰倫今日仲有喺官方臉書留言:「謝謝各位親朋好友來參加Hathaway的百日宴,尤其看到外婆很開心,抱著(着)她的曾孫,讓我想到她年輕時的照片,哈哈。」咦,睇嚟周董已經畀晒貼士大家,就係佢個女係好似佢外婆架。同時,他又分享了嬰兒時期被外婆抱着的照片,等好想知「小周周」咩樣嘅網民可以自行幻想。

「東網巨星」fb專頁:

以抵死角度,分析各大娛樂新聞,加埋識睇一定要睇嘅網民妙論,包保享盡「Fun」秒,快啲入嚟畀Like啦。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!