掃呢頁CODE去手機

2015年11月6日 星期五

文詠珊從未被問飯局價:係咪我唔夠吸引 文詠珊,



JM自爆入行以嚟都冇畀人問過飯局價,可能同佢嘅形象清純有關。

next 1/1 pre

JM大晒身上逾三百萬鑽飾。

next 1/1 pre

閃到眼都盲。

next 1/1 pre

JM想親自設計嫁衣。

next 1/1 pre

JM即場大晒畫技。

next 1/1 pre

完成!

next 1/1 pre

JM話唔可以亂收名貴飾物,果然乖女。

next 1/1 pre

藝人文詠珊(Janice Man)出席活動時,戴上價值逾三百萬的鑽飾示人,她說:「好名貴,行每一步都好小心!(自己有冇咁貴嘅首飾?)工作上戴過七位數字嘅鑽飾,自己就要畀心機做嘢先,之前買過最貴係卡半嘅耳環,六位數字。(叫男友送?)唔可以叫,係心意,唔係睇價值幾多位數字,不過呢啲太名貴,唔可以亂收。」

揚言30歲後結婚

談到珠寶設計,她表示自己興趣甚大:「有好多朋友結婚自己設計珠寶,好有意義,如果我有時間,都想為自己婚禮設計珠寶,甚至嫁衣都自己design,因為我都幾完美主義,想有個dream wedding。」她又透露身邊不少好友已脫離單身行列,早前更旅行參加好姊妹的告別單身派對。問到何時輪到她?她坦言要30歲後,自言是工作狂的她,表示希望先努力工作,一切順其自然。

自認宅女

另外,談及台灣近日爆出誇國賣淫集團案,JM聞言即說:「我知你哋一定會問我有冇畀人問過價,哈哈!不過我入行咁耐真係未試過,係我唔夠吸引定難接觸?(有冇被邀食飯?)正常客戶食飯一定有,不過我係宅女,好少出街食飯,如果有,我經理人會話我知嘛。(想知自己咩價值?)我自己知咪得囉,唔使話你知。」

「東網巨星」fb專頁:

以抵死角度,分析各大娛樂新聞,加埋識睇一定要睇嘅網民妙論,包保享盡「Fun」秒,快啲入嚟畀Like啦。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!