掃呢頁CODE去手機

2015年11月6日 星期五

外母拍枱鬧無殼 高級督察賴佔中 佔中,



有警察指去年忙於處理佔中,導致錯過置業時機。(資料圖片)

next 1/1 pre

示威者佔中期間堵塞多條道路,警方疲於奔命。(資料圖片)

next 1/1 pre

「你成世人究竟喺到做咩?」心理學家經常提醒家長對子女說話勿太狠,以免構成心理陰影;但有網民在討論區發貼,稱一名任職高級督察的波友向他申訴,其外母因不滿他年近40歲仍未置業,竟然在酒樓大庭廣眾下拍枱責罵「半邊仔」,該督察頓感委屈,反指若不是去年底發生佔中事件令他無暇睇樓,今日便不會被外母奚落。惟不少網民批評高級督察薪高糧準,置業理應不難,質疑他有不良嗜好。

樓主在討論區表示,日前相約任高級督察的朋友晚上打籃球,誰知波友一見他即訴苦;該督察朋友稱,為博外母歡心,早於中環一家貴價酒樓訂位食晚飯,又特意開私家車到北角接送,但當外母抵達酒樓甫一坐下,即拍枱喪鬧:「都就嚟40歲人,樓都無間,你成世人究竟喺到做咩?」全場食客啞口無言,外母其後更拂袖而去。該督察指,其實他去年亦有打算在大埔置業,奈何去年底剛巧發生佔中事件,尤其臨近清場時期更要每天加班,令他無時間睇樓,事後樓價再升數十萬元,故須擱置置業。

有網民指出,高級督察薪酬起碼有6萬元至8萬元,是不少家庭的2至3倍收入,猜測督察日常生活過於奢華,或染上「爛賭」等惡習;亦有支持佔中的網民打趣稱:「我當日佔中就係抗議樓價貴,依家竟然賴佔中令你買唔切樓!」

但有網民不解指,公務員可以申請宿舍,退休後亦獲配公屋,何以仍要追求做「樓奴」;樓主即發表一番見解,指公務員宿舍只能在任職期內居住,不可留給子女居住,不少公務員退休後甚至要將整筆退休金買樓自住,生活拮据,又指公務員住慣大單位宿舍,難以「番轉頭」住公屋。

網民有話說

阿古之路:咁高級咁高人工都冇買樓,一係有不良嗜好,一係根本係超級樓淡,唔會買。

kingplus001:今日係(喺)巴士聽到一個外母兜口兜面話佢女婿,幾十歲人連樓仔都無層...同舊屎有咩分別??

南非王子:高督起碼過六皮一個月,買唔到係自己問題

Oaoairoe:樓主都係曲線反佔中啫

※緊貼網民熱話,掌握最熱話題,請關注網民熱話fb:

http://on.fb.me/1L3m1ro

鍾意就快D Share啦!