掃呢頁CODE去手機

2015年11月29日 星期日

【獨家】王菀之同老公日本度蜜月 機場蹺手勁恩愛 __,菀之,王菀之,

噚日王菀之(Ivana)同老公蘇卓航(EricSo)低調行禮成為人妻,Ivana聲稱因巴黎恐襲要改蜜月行程未有時間諗去邊,但其實佢同老公Eric一早諗好去日本,仲拿拿臨今朝已經出發。據知兩人今朝坐8點40分班機到日本東京旅行,Ivana就同老公7點55分左右先出現喺機場,消息指佢哋兩人坐頭等艙,應該喺南邊閘口,但兩人就出現喺北邊閘口,擺明想避記者,兩人應均由助手幫忙check-in,佢哋現身機場時 ...


噚日王菀之(Ivana)同老公蘇卓航(Eric So)低調行禮成為人妻,Ivana聲稱因巴黎恐襲要改蜜月行程未有時間諗去邊,但其實佢同老公Eric一早諗好去日本,仲拿拿臨今朝已經出發。

據知兩人今朝坐8點40分班機到日本東京旅行,Ivana就同老公7點55分左右先出現喺機場,消息指佢哋兩人坐頭等艙,應該喺南邊閘口,但兩人就出現喺北邊閘口,擺明想避記者,兩人應均由助手幫忙check-in,佢哋現身機場時十分恩愛,素顏Ivana一直蹺住老公隻手,不過兩人表現亦鬼鬼祟祟,匿埋喺柱後面,Eric So亦不時將隻手放喺咀度周圍望,Ivana就係咁撳電話,唔知係咪催助手快啲過嚟。

8點左右,兩個助手就現身俾passport佢哋出發,記者立即上前諗住做小小訪問,不過Eric So就有小小黑面,Ivana就左擰右擰完全唔答嘢,之後就入咗閘。

兩人現身機場時極警戒,但Ivana一直蹺住老公手,好sweet。 助手出現俾passport,兩人亦發現記者 Ivana左擰右擰冇答問題
Eric就有小小黑面 之後就入閘飛日本
鍾意就快D Share啦!