掃呢頁CODE去手機

2015年11月29日 星期日

再奪情侶獎 翠如爆蕭正楠有外遇缺席 __,翠如,蕭正楠,正楠,黃翠如,

翠如同蕭正楠再拎情侶獎,翠如呻爆話蕭正楠同第二個女仔拍拖,話冇咩想講,勁搞笑!next1/1pre翠如同張繼聰喺台上開洪永城玩笑。next1/1pre翠如頒獎畀自己。next1/1pre翠如又話喺蕭正楠身上學到好多嘢。next1/1pre黃翠如next1/1pre《TVB馬來西亞星光薈萃頒獎典禮2015》正在舉行,張繼聰及黃翠如負責頒發「最喜愛TVB螢幕情侶獎」,阿聰重提翠如及洪永城(Tony)早 ...


翠如同蕭正楠再拎情侶獎,翠如呻爆話蕭正楠同第二個女仔拍拖,話冇咩想講,勁搞笑!

next 1/1 pre

翠如同張繼聰喺台上開洪永城玩笑。

next 1/1 pre

翠如頒獎畀自己。

next 1/1 pre

翠如又話喺蕭正楠身上學到好多嘢。

next 1/1 pre

黃翠如

next 1/1 pre

《TVB馬來西亞星光薈萃頒獎典禮2015》正在舉行,張繼聰及黃翠如負責頒發「最喜愛TVB螢幕情侶獎」,阿聰重提翠如及洪永城(Tony)早前的拖手事件,翠如搞笑說:「知情人士話唐詩詠喊咗三日,仲剪爛咗Tony本Passport,所以佢嚟唔到。」阿聰說:「錯出鉸剪就唔係剪Passport」其後阿聰提到Tony、陳展鵬及蔡思貝的八卦新聞,講講吓講到翠如男友蕭正楠與陳凱琳拍咀戲,翠如即作狀扮嬲。

「最喜愛TVB螢幕情侶獎」最終由《師奶MADAM》的翠如及蕭正楠奪得,翠如要宣布自己得獎,一度顯得頗為尷尬,之後翠如發表得獎感言:「蕭正楠依家同第二個女仔喺日本拍緊拖,我唔係好想講啲咩!好多謝珍姐(高層曾勵珍),畀我同呢位前輩(蕭正楠)合作,學咗好多嘢,但近排我個心唔係好舒服,因為佢依家同另一個女仔一齊。」她又多謝劇集監製,造就她與蕭正楠在現實中亦可「相處下去」。

鍾意就快D Share啦!