掃呢頁CODE去手機

2015年11月29日 星期日

待嫁胡杏兒冧黃宗澤做大妗姐 未知佢會否出席 __,杏兒,黃宗澤,胡杏兒,

待嫁新娘胡杏兒投男友信任一票。
【太陽報專訊】準新娘胡杏兒昨日到尖沙咀出席奇華餅家活動,除了大派嫁女餅外,更自爆稍後會進行「過大禮」儀式。活動上,杏兒的舊愛黃宗澤被「擺上枱」,她即搞笑地把黃宗澤分配為婚禮的大妗姐角色,問到黃宗澤會否出席婚禮,她稱對方以短訊送祝福,但未知會否出席。杏兒又透露為籌備婚禮而清減五磅,提到男友早前被拍到夜蒲,她說:「影到嘅兩個女仔我都識,唔知平時報料收幾錢,下次我都偷偷報料賺外快!我對佢100%信任!」 ...


【太陽報專訊】準新娘胡杏兒昨日到尖沙咀出席奇華餅家活動,除了大派嫁女餅外,更自爆稍後會進行「過大禮」儀式。活動上,杏兒的舊愛黃宗澤被「擺上枱」,她即搞笑地把黃宗澤分配為婚禮的大妗姐角色,問到黃宗澤會否出席婚禮,她稱對方以短訊送祝福,但未知會否出席。杏兒又透露為籌備婚禮而清減五磅,提到男友早前被拍到夜蒲,她說:「影到嘅兩個女仔我都識,唔知平時報料收幾錢,下次我都偷偷報料賺外快!我對佢100%信任!」大批傳媒在活動後趕到杏兒位於大埔道的寓所外等候,只見其座駕及另一輛車均拉上窗簾,先後直駛停車場,其後均空車離場。

杏兒分配黃宗澤做大妗姐,十分搞笑!
鍾意就快D Share啦!