掃呢頁CODE去手機

2015年11月6日 星期五

【時裝毀滅者】被嘲肥胖 巨G.E.M.反駁網民:我只是1米57的歌手 G.E.M.,G.E.M,鄧紫棋,



【時裝毀滅者】被嘲肥胖 巨G.E.M.反駁網民:我只是1米57的歌手

2015-11-06 18:07:00



已經長駐強國發展嘅巨G.E.M.鄧紫棋,最近出新碟,當然要接受強國傳媒訪問宣傳一下,近日佢接受《搜狐娛樂》訪問,例牌講下自己「被黑」點樣去面對,亦都講下網民點樣評佢嘅著衫品味,不過就9成都係負評,尤其係佢鍾情嘅緊身皮褲,強國人稱佢為「皮褲幫女幫主」,香港人就叫做「時裝毀滅者」。高登瓊姐早兩個月仲幫佢做咗個相集,引來過萬Like,評語仲好鬼啜核,

訪問首先都係問到「耍大牌」,同媒體關係唔好嘅新聞,G.E.M.依然堅持係有人收錢抹黑:「其實很早的時候我會覺得我們並沒有耍大牌呀,肯定是那些人收了錢要抹黑我們。可是後來我覺得怎麼耍大牌這個話題可以延續那麼久,是不是有些東西我們自己團隊那邊是可以避免的呢?」

講到佢對皮褲近乎執迷嘅熱愛,被強國網民封為「皮褲幫女幫主」,G.E.M.就話:「其實說到皮褲我還真的是穿蠻多的,可是我也不只穿皮褲,我也有很多穿裙子的時候。我畢竟不是一個演員,我不是一個模特,我各種各樣不同的造型都是環繞著我的音樂,以音樂作為中心去思考的。」佢話冇特別覺得皮褲型,只係唱搖滾歌曲時,覺得最適合嘅唔係皮褲就係短褲,唔怪之佢演唱會次次唔係著短褲就係皮褲啦!

講到好多網民話佢肥,G.E.M.就話:「其實我覺得這是一個很好的經歷。一開始有很多人說你胖,你要減肥,你會想你到底是真的胖嗎?還是別人用一米七五模特的要求去要求你,可是現實就是我不是一米七五的模特,我只是一米五七的歌手。」



呢身咁毀滅性嘅打扮,連強國網民都頂唔住。 (微博圖片)



關於乾濕褸配短褲,瓊姐咁評法。



瓊姐仲為G.E.M.整咗個時裝特輯,萬人Like爆。



巨G.E.M.對窄皮褲真係有股執迷。 (資料圖片)



堅持著緊身皮褲 (資料圖片)



(資料圖片)



繼續皮褲 (資料圖片)



短褲都得 (資料圖片)



(資料圖片)



究竟巨G.E.M.屋企有幾多條超窄身褲? (資料圖片)



(資料圖片)



G.E.M.: 我也有很多穿裙子的時候。(資料圖片)



宣傳新歌

鍾意就快D Share啦!