掃呢頁CODE去手機

2015年12月11日 星期五

鄺佐輝:鄺佐輝癌症復發 鄧英敏:有心理準備 __,癌,

鄧英敏謂鄺佐輝(黃圈)近日的健康狀態不太樂觀,醫生不只一次對其家人表示要有心理準備。next1/1pre鄧英敏表示藝進同學會曾打算派人去探訪鄺佐輝。next1/1pre鄧英敏謂希望上天可以再多給鄺佐輝二十年。next1/1pre薛家燕(左)、鄧英敏next1/1pre鄧英敏(右)、譚錫禧next1/1pre鄧英敏(右起)、薛家燕、譚錫禧next1/1pre藝人薛家燕、鄧英敏等出席「和音天王」譚錫禧 ...


鄧英敏謂鄺佐輝(黃圈)近日的健康狀態不太樂觀,醫生不只一次對其家人表示要有心理準備。

next 1/1 pre

鄧英敏表示藝進同學會曾打算派人去探訪鄺佐輝。

next 1/1 pre

鄧英敏謂希望上天可以再多給鄺佐輝二十年。

next 1/1 pre

薛家燕(左)、鄧英敏

next 1/1 pre

鄧英敏(右)、譚錫禧

next 1/1 pre

鄧英敏(右起)、薛家燕、譚錫禧

next 1/1 pre

藝人薛家燕、鄧英敏等出席「和音天王」譚錫禧的演唱會記者會,鄧英敏與鄺佐輝相熟,提到有指鄺佐輝癌症復發,他說:「我知,早兩個星期我有去醫院探佢,佢狀態幾好,我哋有傾有講,佢仲喺度哼歌。」但他就謂對方近日的健康狀態不太樂觀,醫生不只一次對其家人表示要有心理準備:「依家啲止痛藥係飲嘅,佢飲嘅量愈嚟愈多,飲完會昏昏欲睡。」

為鄺佐輝家人打氣

而鄧英敏表示藝進同學會曾打算派人去探訪鄺佐輝:「我有叫佢家人問佢,但佢可能驚自己唔夠精神,唔想見人,可以理解嘅。」他又謂希望上天可以再多給對方二十年:「到時佢都差不多八十歲,佢嘅生死交畀天主,但照顧就交畀佢家人,佢哋都成日去探佢,但唔係留好耐,因為佢會叫家人走。」他表示已叫對方家人作最壞的打算,但最大的希望,又指每日會與他們聯絡,為他們打氣。他續說:「有時我接咗啲工作撞期,佢都會係我嘅首選,幫我頂,所以在公在私都希望佢身體健康!」 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!